Helaas werd onze vlucht gecanceld. Na een maand nog niks vernomen over de terugbetaling. Als je ze mailt krijg je bericht dat dit tussen de 45 en 90 dagen kan duren. Schandalig.
Helaas werd onze vlucht gecanceld. Na een maand nog niks vernomen over de terugbetaling. Als je ze mailt krijg je bericht dat dit tussen de 45 en 90 dagen kan duren. Schandalig.
2 - 6 van 7.285 beoordelingen
De vluchten waren prima. Van Roi Et naar Bangkok perfect georganiseerd. Bij uitstappen werd rij per rij gevraagd om uit te stappen en hun bagage te verwijderen uit de 'overheadbin'. De stewardesse bleef keurig staan achter de rij van de welke mocht worden ontscheept. Niemand kon haar voorbij. Vlucht van Bangkok naar Phuket was er totale chaos. Niemand trok zich iets aan van de instructies van de stewardess en iedereen, zelfs in laatste rijen, ging uit de stoel en opende de bagage ruimte om zich dan naar voor te dringen. Niemand luisterde naar de instructies van de stewardess. Ze werd gewoon genegeerd. Wat doet zo'n dame aan boord van een vliegtuig ? Wat doet zij dan in noodgevallen als nu al niemand naar haar luistert. Een schande.
In slechts 50 minuten van Chiang Mai naar Bangkok. Inchecken blijft goed bij Thai, vriendelijk en efficiënt. Ongeveer 10 voor schematijd vertrok de vlucht al en door de korte vluchtduur landde we een half uur voor schematijd. Onderweg prima catering. Gevoelsmatig moesten we langer op de bagage wachten dan de vlucht duurde. Al met al blijft Thai Smile mijn favoriete maatschappij binnen Thailand.
Prima avond vlucht met Thai Smile, service niveau blijft hoog. Vertrek en aankomst netjes op tijd. Helaas op Suvarnabhumi werd het vliegtuig op het platform geparkeerd en liep het vervoer met de bussen wat traag.
Thank you for sharing your experience with us here. We are looking forward to seeing you soon.
3 Maanden geleden was de service nog beperkt, nu zijn ze terug op het oude niveau. Weer catering aan boord, met in tegenstelling tot Bangkok Airways, koffie en thee na de maaltijd. Het lijkt erop dat Thailand hersteld is van de corona-tijd en binnenlandse reizen weer op het oude niveau zijn qua service en bezetting.
Thank you for sharing your experience with us here. We are looking forward to seeing you soon.