“VERSCHRIKKELIJK!”
Beoordeling van Malindo Air

4 september 2019 beoordeeld

Wij vlogen vorige week met Malindo Air via Denpasar naar Kuala Lumpur. Onze vlucht zou vertrekken om 11:40 uur. Een uur voor vertrek kregen wij melding dat de vluc ht was vetraagt naar 12:50 uur. Oke... dat kan. Na uren wachten en geen spoor van het vliegtuig te zien kregen we wederom een melding dat de vlucht pas om 16:00 uur zou vertrekken. ongeveer 4,5 uur vertraagd! De stewardess van Malindo had een verkeerde gate nummer op de boardingpass geschreven. Na het zoeken van de juiste gate, werd er even later omgeroepen dat de gate nummer veranderd is. We moesten helemaal naar de andere kant van de luchthaven lopen om weer bij de juiste gate aan te komen. echt een rot ervaring heb ik gehad. Eenmaal aan boord werd er niet eens excuses aangeboden door de bemanning (lees; stewardessen met clown make-up) voor de vertraging. Men deed alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik begrijp dat het hier om een vliegtuigmaatschappij gaat met voordelige scherpe prijzen, maar kom op bied je excuses tenminste aan. Voor ons geen Malindo meer!

Datum van reis: augustus 2019

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie in Maleisië 3x gevlogen met malindo air. Eerste keer Kota-kinabalu naar Langkawi. Via een overstap in KL. Eerste vlucht vertrok met een vertraging van een uurtje. Dit was voor ons niet zo erg aangezien we toch een lange overstap hadden. De rest van de vluchten netjes volgens schema. Je hebt meer beenruimten dan bijvoorbeeld AirAsia en de toestellen zien er netjes en nieuw uit. Personeel vriendelijk zowel op de grond als in het vliegtuig. Tijdens de vlucht krijg je een gratis drankje. En iedere stoel had een eigen entertainment schermpje.

Datum van reis: juli 2019
16 juli 2019 beoordeeld

Onze KLM vlucht kon wegens een defect niet verder naar Jakarta. Wij kozen ervoor om niet af te wachten wat er zou gebeuren maar om dezelfde avond met Malindo Air verder te gaan. Dit kostte ons 200 euro de man, maar alles liever dan eindeloos wachten en een hotelovernachting in KL. Prima ervaring, we vertrokken iets later en de landing was wat aan de harde kant, verder geen klagen.

Datum van reis: juni 2019
10 juli 2019 beoordeeld

We hadden een vlucht geboekts met Malindo waarbij we om 12:00 's middags zouden vliegen naar Kuala Lumpur. 1 1/2 dag voor de vlucht kregen we de mededeling dat de vlucht was vertraagd met 12 uur. Zou nu dus om 12 uur 's nachts gaan. Je hebt dit maar te accepteren. Zij en het reisbureau (KIWI.com) nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Het eten aan boord was verschrikkelijk. Je kunt deze maatschappij beter niet boeken. Gebruik nooit Kiwi.com. Zijn luie varkens die niets doen als de airliner zomaar de vlucht wijzigt.

Datum van reis: juni 2019
4 mei 2019 beoordeeld

Het comfort van de stoelen was goed. Voldoende beenruimte en de inflight entertainment is super!
Het personeel was erg onvriendelijk. Kon geen lach vanaf en waren heel kortaf. Zowel het cabine als grondpersoneel. Daarbij had ik een vlucht waarbij ik in Denpasar over zou moeten stappen. Bij inchecken werd mij verteld dat ik even uit het vliegtuig zou moeten en dan weer in dezelfde zou instappen. Toen ik in Denpasar was, werd mij door het cabinepersoneel verteld dat ik in het vliegtuig moest wachten en er niet uit mocht (ik had mijn boardingpass aan twee verschillende mensen laten zien). Ongeveer 20 minuten later kwam er een andere man aan die mij ineens vertelde dat ik naar een ander vliegtuig moest. Dus werd ik meegenomen naar buiten, op de eerste de beste lege bus gezet en daarna door iemand meegenomen die alleen maar aandacht had voor haar telefoon. Geen uitleg, niks. Alleen ongeinteresseerde mensen en een korte uitleg dat ik me maar naar de gate moest haasten omdat ze begonnen met boarden. De service viel me dus zwaar tegen!

Datum van reis: mei 2019