“Prima!”
Beoordeling van Malindo Air

16 juli 2019 beoordeeld

Onze KLM vlucht kon wegens een defect niet verder naar Jakarta. Wij kozen ervoor om niet af te wachten wat er zou gebeuren maar om dezelfde avond met Malindo Air verder te gaan. Dit kostte ons 200 euro de man, maar alles liever dan eindeloos wachten en een hotelovernachting in KL. Prima ervaring, we vertrokken iets later en de landing was wat aan de harde kant, verder geen klagen.

Datum van reis: juni 2019

10 juli 2019 beoordeeld

We hadden een vlucht geboekts met Malindo waarbij we om 12:00 's middags zouden vliegen naar Kuala Lumpur. 1 1/2 dag voor de vlucht kregen we de mededeling dat de vlucht was vertraagd met 12 uur. Zou nu dus om 12 uur 's nachts gaan. Je hebt dit maar te accepteren. Zij en het reisbureau (KIWI.com) nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Het eten aan boord was verschrikkelijk. Je kunt deze maatschappij beter niet boeken. Gebruik nooit Kiwi.com. Zijn luie varkens die niets doen als de airliner zomaar de vlucht wijzigt.

Datum van reis: juni 2019
    • Eten en drinken
4 mei 2019 beoordeeld

Het comfort van de stoelen was goed. Voldoende beenruimte en de inflight entertainment is super!
Het personeel was erg onvriendelijk. Kon geen lach vanaf en waren heel kortaf. Zowel het cabine als grondpersoneel. Daarbij had ik een vlucht waarbij ik in Denpasar over zou moeten stappen. Bij inchecken werd mij verteld dat ik even uit het vliegtuig zou moeten en dan weer in dezelfde zou instappen. Toen ik in Denpasar was, werd mij door het cabinepersoneel verteld dat ik in het vliegtuig moest wachten en er niet uit mocht (ik had mijn boardingpass aan twee verschillende mensen laten zien). Ongeveer 20 minuten later kwam er een andere man aan die mij ineens vertelde dat ik naar een ander vliegtuig moest. Dus werd ik meegenomen naar buiten, op de eerste de beste lege bus gezet en daarna door iemand meegenomen die alleen maar aandacht had voor haar telefoon. Geen uitleg, niks. Alleen ongeinteresseerde mensen en een korte uitleg dat ik me maar naar de gate moest haasten omdat ze begonnen met boarden. De service viel me dus zwaar tegen!

Datum van reis: mei 2019
    • Eten en drinken
13 april 2019 beoordeeld

we hebben gevlogen van singapore via KL naar penang en terug weer via KL naar hongkong
prettig personeel, goede stoelen en niet duur

Datum van reis: maart 2019
12 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Had dit ticket geboekt tijdens een online sale voor €80, incl 25 kg check in bagage. Jammergenoeg besloten ze m'n 1e vlucht vanaf HCM (OD564) te annuleren, dus ging m'n aansluiting de mist in. Vervolgens zal je zelf moeten bellen met Malindo, aangezien hun dat niet doen! Vind dit zeer slecht. Na de nodige tijd & kosten van mijn zijde, dit ticket omgeboekt naar OD562/OD324 met een overstaptijd van 12 uur in Kuala Lumpur T1. Op zich niet de rotste luchthaven om de nacht door te brengen, maar zeker niet fijn. Service/comfort is goed, 1e vlucht was een Malindo B737-800 met goede beenruimte, schermpje (kreeg alleen geen oortjes erbij) en pizza, water en een drankje. De 2e vlucht was een B737 van Batikair, hier alleen geen eigen schermpje aan boord. Vind vooral het comfort & service aan boord plus de 25 kg check in bagage goed, de service in geval van annulering is negatief. Maar dat is bij AirAsia ook slecht is mijn ervaring.

Datum van reis: november 2018