Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Nooit meer...”
Beoordeling van Malindo Air


29 september 2017 beoordeeld

Ik heb keer een vlucht geboekt bij Malindo air.
De eerste keer was van Kuala Lumpur naar Kathmandu. Met een vertraging van een uur zijn we uiteindelijk goed aangekomen. Dat wil zeggen, mijn vriend en ik, want mijn bagage is achter gebleven op Kuala Lumpur.
Heel vervelend, maar het kan natuurlijk een keertje gebeuren.
De vier daarop volgende dagen laat zien hoe Malindo air met zijn klanten omgaat. Elke dag werd en beloofd dat mijn tas met de volgende vlucht mee zouden komen en dat ze me zouden bellen. Ik ben in die vier dagen niet één keer gebeld. Het hotel waar ik verbleef was uiterst behulpzaam en heeft zo'n vier keer gebeld per dag gebeld om te kijken of mijn bagage aangekomen was en elke keer was het antwoord nee.
Op advies van het hotel zijn we terug gereden naar het vliegveld om bij het kantoor van Malindo Air verhaal te halen en niet weg te gaan voordat we antwoorden hadden. Daar bleek dat er uberhaupt nog niet eens was gekeken naar mijn bagage en niet was uitgezocht waar deze bleef. Na een medewerker flink het vuur aan de schenen te hebben gelegd, is hij gaan zoeken. En met een privenummer van hem op zak, hadden we een direct contactpersoon.
Uiteindelijk is na vier dagen mijn tas gelukkig weer boven water gekomen. Hij stond al die tijd op het vliegveld van Kuala Lumpur... Een vergoeding voor de overlast die dit veroorzaakte kon ik pas krijgen als de tas weer terecht was of na drie weken.
Op de vergoeding van de tas wacht ik nog steeds (6 maanden later).

De tweede vlucht bij Malindo air kwam helaas te vervallen in verband met een overlijden in de familie. Bij sommige maatschappijen krijg je het volledige bedrag terug wanneer het gaat om sterfte van een 1e graads familielid, maar in ieder geval heb ik recht op teruggaaf van de luchthavenbelasting.
Ik probeer inmiddels vijf maanden lang om contact met ze op te nemen via verschillende e-mailadressen en contactpagina's en ben zo'n 30 emails verder (de aanhouder wint zeg maar, of in ieder geval een poging tot) en ik krijg gewoon geen reactie. Ik krijg wel een ontvangstbevestiging die automatisch wordt verstuurd maar verder word ik totaal genegeerd.
Het bedrag wat ik nog krijg van Malindo air ligt tussen de € 300 en € 700 euro.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1  Bedank Milou1986
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (1.375)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

2 - 6 van 1.375 beoordelingen

24 februari 2017 beoordeeld

Malindo air is een budget company, maar hier krijg je waar voor je geld.vluchten (4) waren allen op tijd.goede groundservice, ook in de lucht goede service.
Echter eten is matig en op onze vluchten stond de A-C veel te hoog , dus erg koud
Dekens beperkt voorradig.
Kortom met de mindere dingen toch waar voor je geld

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank dierenpark
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
11 juli 2017 beoordeeld

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dit is een machinevertaling vanuit het Engels Wat is het?
Machinevertalingen weergeven?
11 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.