“Vriendelijk personeel, daar is het mee gezegd”
Beoordeling van TUI Airlines Netherlands

4 weken geleden beoordeeld

Om te beginnne hadden we een ingehuurd toestel wat niet zo fijn was als een eigen toestel van Tui. Daarnaast hadden we een tussenlanding op Ibiza. Je zou zeggen vanaf Mallorca naar Nederland is 2 uur vliegen, wij hebben er 5!! uur over gedaan. Bij de tussenlanding moesten we, nadat we al zeker een half uur aan de grond stonden, het vliegtuig verlaten en al onze handbagage meenemen. We hadden 2 slapende kinderen op de arm, maar daar had niemand boodschap aan. Na 45 minuten! mochten we pas weer terug het vliegtuig in. Daarna vlogen we volgens mij via Londen, want eer we geland waren hadden we er al 2,5 uur vlucht op zitten. Bij aankomst uiteraard ook nog de polderbaan (dus een kwartier taxiën) en daarna nog wachten tot we konden parkeren bij de gate. Wij gaan nooit neer met Tui.

Datum van reis: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

voordelen: lekker veel beenruimte, prima vlucht, servicegericht.
nadeel: zelfs een bekertje water is niet gratis.

Datum van reis: maart 2019
4 weken geleden beoordeeld

Keurige begeleiding en heldere informatie. Overstap op terugreis via San Miguel verliep ook uitstekend.

Datum van reis: augustus 2019
4 weken geleden beoordeeld

Prima vlucht. Vliegtuig zat vol met baby's maar was ondanks dat een prima rustig aan boord. Al het personeel was vriendelijk en geduldig met voldoende mogelijkheden om eten en drinken aan boord te kopen. Zelf een baby van 1,5 jaar op schoot gehad en dat was te doen met de geboden ruimte.

Datum van reis: juli 2019
10 september 2019 beoordeeld

Matig, extra beenruimte geboekt, maar door een tussenlanding in Hurgada, en een vliegtuig wissel ( Geloof dat het Tui canada was o.i.d) op een gewone plaats terechtgekomen.
Als je langer dan 1,90 bent is dit geen pretje.
In Hurgada tijdens tussenstop gedwongen het vliegtuig moeten verlaten, een rondje met een bus mee in de hitte. Deze heeft even bij een hal geparkeerd gestaan en mochten en konden er niet uit, na zeer ernstig aandringen hebben ze wel even de deuren open gezet.
Vervolgens terug naar het platform, bij aankomst waren er 2 passagiers in de bus niet goed geworden( geen wonder ook), hiervoor zijn zelfs ziekenwagens aangerukt.
( hier heeft Tui overigens waarschijnlijk weinig invloed op)
Het toestel had al 2 uur vertraging, werd hierdoor natuurlijk nog meer.
is vervelend maar natuurlijk niets vergeleken bij de passagiers die door het onwel worden niet mee naar huis konden.
Deze vlucht zette mij echt te denken, van wil ik wel zo behandeld en vervoerd worden.
Nee dus.
Ik merk niets aan de prijzen, wel dat de ruimte steeds krapper wordt, dat je voor alles moet betalen.( nog net niet voor het gebruik van het toilet) of breng ik ze nu op een idee.
Hebben de extra gemaakte kosten voor de in eerste instantie geboekte extra been ruimte terug geclaimd.( bij reisorganisatie)
Mooi nooit ontvangen natuurlijk.( en is te weinig om echt mee bezig te blijven)
De vakantie zelf heeft veel goed gemaakt, anders zou je zo zeggen bekijk het maar met je vliegen.

Datum van reis: juli 2019