“Een reis met de Dreamliner een ehte droom”
Beoordeling van TUI Airlines Netherlands

1 juni 2018 beoordeeld

30 dagen voor zowel de heen- als de terugreis stoelen gereserveerd. Stoelen 12 C en D. Tevens meteen de instapkaarten kunnen printen, zodat we op Schiphol meteen konden door lopen naar de Drop-off. Alles prima geregeld. Terugreis met de Dreamliner. Daar hadden onze stoelen de nummer 10 C en D. Geen probleem. Werd automatisch omgezet. Reizen met de Dreamliner is fantastisch. Grotere ramen, nog meer been ruimte, veel minder lawaai en rustgevend (veranderlijk) licht. Fantastisch!!

31 mei 2018 beoordeeld

We hadden een goede vlucht zonder vertaging en alles aan boord was goed geregeld zou het anderen kunnen aanbevelen

31 mei 2018 beoordeeld

Reis Graig met Tui prima vlucht en fijn personeel bovendien is de prijs prima voor mijn lange periode op mijn bestemming.
Bovendien de aankomst op HATO is buitengewoon prettig.

Datum van reis: januari 2018
31 mei 2018 beoordeeld

Uitstekende ervaring met deze vlucht net zoals de terugvlucht. Stipt op tijd, prima service, keurig personeel. Alleen maar positief.

31 mei 2018 beoordeeld

Voor onze korte vlucht naar Finland hadden we genoeg ruimte om ons heen.
Je had de mogelijkheid om eten en drinken te kopen aan boord wat niet heel uitgebreid was.

Datum van reis: februari 2018