“goede vlucht alles goed geregeld”
Beoordeling van TUI Airlines Netherlands

31 mei 2018 beoordeeld

We hadden een goede vlucht zonder vertaging en alles aan boord was goed geregeld zou het anderen kunnen aanbevelen

31 mei 2018 beoordeeld

Reis Graig met Tui prima vlucht en fijn personeel bovendien is de prijs prima voor mijn lange periode op mijn bestemming.
Bovendien de aankomst op HATO is buitengewoon prettig.

31 mei 2018 beoordeeld

Uitstekende ervaring met deze vlucht net zoals de terugvlucht. Stipt op tijd, prima service, keurig personeel. Alleen maar positief.

31 mei 2018 beoordeeld

Voor onze korte vlucht naar Finland hadden we genoeg ruimte om ons heen.
Je had de mogelijkheid om eten en drinken te kopen aan boord wat niet heel uitgebreid was.

30 mei 2018 beoordeeld

TUI is de enige operator die op SAL vliegt aangezien het eiland geheel door TUI wordt gerund. In het verleden behaald resultaten met deze operator (ArkeFly) kleuren het beeld wel zodat het nooit hoger dan voldoende wordt. Service is TUI Fly duidelijk een extra, geen basis zoals ze zelf al melden in hun Pre-Flight video.
Individuele stewardessen zijn zeer behulpzaam, maar verwacht niet meer service dan een bus. Piloten communiceerden wel heel duidelijk over het hoe en waarom route.