“Fijne vlucht”
Beoordeling van TUI Airlines Netherlands

31 mei 2018 beoordeeld

Reis Graig met Tui prima vlucht en fijn personeel bovendien is de prijs prima voor mijn lange periode op mijn bestemming.
Bovendien de aankomst op HATO is buitengewoon prettig.

31 mei 2018 beoordeeld

Uitstekende ervaring met deze vlucht net zoals de terugvlucht. Stipt op tijd, prima service, keurig personeel. Alleen maar positief.

31 mei 2018 beoordeeld

Voor onze korte vlucht naar Finland hadden we genoeg ruimte om ons heen.
Je had de mogelijkheid om eten en drinken te kopen aan boord wat niet heel uitgebreid was.

30 mei 2018 beoordeeld

TUI is de enige operator die op SAL vliegt aangezien het eiland geheel door TUI wordt gerund. In het verleden behaald resultaten met deze operator (ArkeFly) kleuren het beeld wel zodat het nooit hoger dan voldoende wordt. Service is TUI Fly duidelijk een extra, geen basis zoals ze zelf al melden in hun Pre-Flight video.
Individuele stewardessen zijn zeer behulpzaam, maar verwacht niet meer service dan een bus. Piloten communiceerden wel heel duidelijk over het hoe en waarom route.

29 mei 2018 beoordeeld

23-05-2018 zouden wij om 18,15 uur vertrekken van Palma de Mallorca naar Amsterdam. Dit werd 18 Mei omgezet naar 19.50 uur en op de dag van vertrek naar 22 uur, het vliegtuig waar wij uiteindelijk mee terugvlogen kwam echter pas om 21.50 uur aan op Palma de Mallorca, moest toen nog gelost en getankt worden (schoonmaken is niet gebeurt). Uiteindelijk vertrokken wij pas vanaf Palma om 23.10 uur. We werden echter wel gewoon 16 uur vanaf ons hotel opgehaald omdat de transfer en het inchecken niet meer veranderd kon worden. Er was ons een voucher voor eten en drinken belooft en die hebben wij nooit ontvangen. Tot overmaat van ramp hebben we ook nog eens een uur op Schiphol op onze koffer moeten wachten.
(Uiteindelijk zijn we vanaf het hotel tot thuis 11 uur onderweg geweest, wat op de heenreis nog geen 5 en half uur duurde).Door de late aankomst op Schiphol hebben wij een taxi naar huis moeten nemen en diverse extra kosten qua eten en drinken op de luchthaven van Mallorca gemaakt. Hier heb ik via mail melding van gemaakt en om vergoeding gevraagd bij TUI en ik zou binnen 48 uur reactie krijgen, maar helaas na 5 dagen nog geen reactie. Nu opnieuw en via de klachtendienst van TUI de klacht ingediend en nu schijnen ze binnen 2 weken antwoord te geven. HAHAHA wat een service!!!!