“Prima vlucht”
Beoordeling van Wizz Air

31 mei 2018 beoordeeld

Gevlogen naar Budapest van uit Eindhoven Airport, prima op het tijdschema en zoals je van een budgetmaatschappij mag verwachten

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

moesten 4 uur van te voren online inchecken maar er was een probleem met het internet of het systeem waardoor dit niet kon. Wij veel eerder dan nodig naar de luchthaven om dan maar op de oude manier im te checken alleen dat kon niet. wat we ook probeerden niets mocht baten en ze hebben ons gewoon laten staan! Boek alsjeblieft nooit bij deze oplichters!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Relaxed vliegen vanaf Eindhoven. Keurig op tijd (zowel heen als terug) en tegen een zeer redelijk tarief. Vriendelijk grondpersoneel en ook in de lucht.

22 mei 2018 beoordeeld

Met Wizz air, vlieg je voordelig. De service aan boord is meer dan goed. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Ik vloog nu reeds meerdere malen met hen en mijn ervaringen, blijven zeer goed. Gerust een aanrader!

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst gevlogen met Wizz air. Had wat problemen met het online inchecken. In de app zag je duidelijk mijn naam en die van mijn partner en online alleen van mij, wat dus betekende dat jk alleen mijzelf online kon inchecken. Natuurlijk gebeld met Eindhoven AirPort die kon mij niet vertellen of het mogelijk is om met een mobiel in te checken. Oke dat kan. Wizz air gebeld. De mevrouw stelde voor om te proberen in de app in te checken en uit te printen. Prima geholpen dus, redelijk goed Engels sprekend. De stewardessen zijn een ander verhaal. Als je voor het eerst vliegt heb je geen idee wat ze zeggen voorafgaand van de vlucht over de safety procedures. Dit was wel heel moeilijk te verstaan, verder wel vriendelijk en behulpzaam.