“Voor als je geen zin hebt om geld te betalen”
Beoordeling van Wizz Air

4 weken geleden beoordeeld

Ik reis hiermee omdat het de goedkoopste optie is. De stewards en stewardessen zijn aardig, maar je moet betalen voor alles wat er is het vliegtuig te eten en te drinken is, en je kan niet pinnen. Verder is het prima.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

jaar 3 van vluchten heen en weer naar Bucuresti en Charleroi. wij zijn nog steeds tevreden over Wizzair. op tijd? snelle turn arround.goede service aan boord. Onze laatste vlucht moesten we 30 euro bijbetalen voor 2 kg overwicht van een van onze koffers. ach, we nemen dat erbij. t'is low cost.

4 weken geleden beoordeeld

door dat ik al bijna vijf jaar met wizz air vlieg dit met een verqencie van twee maal per maand per jaar kan ik toch wel zeggen dat deze maatschappij een goede prijs verhouding heeft voor de service die bieden

Prima vlucht
Door sneeuwvall niet kunnen landen in Gdansk, een ander vliegveld geland
Vandaar met de bus naar Gdansk.
Super snel was de bus geregeld.
Na ruim 2 uur waren we in Gdansk.

12 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week voor het eerst met Wizzair gevlogen. Eindhoven-Budapest. Geen spijt van! Heel handig online inchecken, boarding pass in Wizzair app was afdoende voor heen en terugvlucht. Meer dan genoeg handbagage ruimte in het vliegtuig. Standaard beenruimte was minimaal maar voor €22 retour XL Seats gereserveerd en dat zat heerlijk! Stewardessen en stewards vriendelijk. Vliegtuig was schoon, nieuw en hip :) Gewoon doen!

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding