Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“"Eastern European hospitality"”
Beoordeling van Wizz Air


8 oktober 2017 beoordeeld

Prima gevlogen! Vergelijkbaar met de Britse en Ierse low budget vliegtuigmaatschappijen. Enig verschil is het personeel: in eerste instantie dacht ik dat ik Madame Tussauds wassen beelden aantrof als cabine personeel... Uitdrukkingsloze gezichten waar geen lachje of vriendelijk woord vanaf kan. Service aan boord op zich prima en de stoelen en beenruimte waren ook ok. Enig aandachtspunt is wel je 'gratis' handbagage dat je mee kunt nemen... kleine handbagage (42 x 32 x 25 cm) is nog gratis voor de rest dien je daarvoor te betalen! Focus je dus niet alleen op de ticketprijs als je gaat boeken maar ook op je bagage wat je mee wilt nemen. Mogelijk kan een andere Airliner met soepelere handbagevoorwaarden je goedkoper vervoeren...

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Wim_Scholten
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordeling
Beoordelingen (4.850)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

4 - 8 van 4.850 beoordelingen

30 september 2017 beoordeeld

Al meerdere keren gevlogen met Wizz Air en steeds goed verlopen.
steeds op tijd! Proper! Vriendelijk!...
Vanaf november mag je zelfs grotere handbagage mee nemen, dus ze verbeteren hun service nog!
TOP!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Bart V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat Wizz Air wellicht het imago van de Ryanair van Oost-Europa heeft, was het een oerfecte vlucht. Netjes op tijd vertrokken en geland. Vliegtuigstoelen hebben voldoende ruimte en door het "kleine" handbagage beleid ook geen gedoe met overvolle overhead lockers.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank VierDeVakantie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nooit problemen gehad met mijn handbagage-koffertje dat gemaakt is om als handbagage te gebruiken. Bij deze airline echter andere afmetingen en slecht aangekondigd. 40 euro extra voor een enkeltje bagage. Geldklopperij dus.

1  Bedank Bas v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
12 september 2017 beoordeeld

Prima maatschappij. Alles snel afgehandeld. Meer ruimte dan bij Ryan Air en vriendelijker personeel. Inchecken online was een beetje verwarrend met alle stappen die je moest doorlopen maar ging wel goed. Alleen het betalen voor een stoel vind ik persoonlijk nogal triest, maar dat doen bijna alle prijsvechters tegenwoordig.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank roland_manders
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.