“Prima service en hulpvaardige en vriendelijke medewerker op vliegveld Halifax”
Beoordeling van WestJet

16 juli 2019 beoordeeld

Een bijzonder aardige medewerkster heeft ons goed geholpen bij het inchecken op Halifax Airport. Omdat het (technisch) niet mogelijk was thuis van te voren in te checken, moest dat op het vliegveld zelf gebeuren. Daar kom je dan aan bepakt en bezakt. Een medewerkster was bereid om ons te helpen bij het omvangrijke proces (printen van boardingpassen, controle, inchecken van bagage, labelen van koffers e.d.). Na een lange reis naar het vliegveld was dat zeer welkom. Hulde, zorgde voor ontstressing.

Datum van reis: juni 2019

2 mei 2018 beoordeeld

Zakelijke vlucht van Houston naar Calgary, eerste maal met westjet en is prima bevallen, incheck verliep soepel en personeel was bijzonder attend voor alle reizigers gedurende de vlucht, ook vliegtuig was prima verzorgd.

Datum van reis: april 2018
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met westjet van Calgary naar Puerto vallarta gevlogen. Echt subliem.
Goedkoop maar van zeer goede kwaliteit. Goede stoelen, entertainment aan boord, eten en drinken en zeer vriendelijk personeel. Erg prettig!

Datum van reis: juni 2017
30 augustus 2017 beoordeeld

Westjet lijkt veel op de budgetmaatschappijen die we in Europa ook kennen voor de kortere vluchten. Maar hier hoef je nog niet te betalen voor ruimbagage etc. Je krijgt slechts een kleine snack, en verder voedsel en drank moet ook hier betaald worden.

Verder vriendelijk en behulpzaam personeel

Datum van reis: augustus 2017
28 augustus 2017 beoordeeld

Prima maatschappij voor een binnenlandse vlucht. Beenruimte is voldoende, maar houdt niet over. Stoelen zijn verder prima. We kregen een koekje en zakje nootjes met een drankje. Later kwamen ze nog een keer met water langs.
Nadeel vind ik dat je je bagage pas kan betalen bij het inchecken (dit verlengt de wachttijden bij het inchecken).

Datum van reis: augustus 2017