Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vueling = vertraging”
Beoordeling van Vueling Airlines


30 mei 2018 beoordeeld

Vanaf Palma teruggevlogen naar Amsterdam met een overstap op Barcelona. De overstap die Vueling hier aanbiedt is 1u05. Dit zou in principe genoeg moeten zijn, zeker omdat het in dezelfde terminal is, en ik BCN een beetje ken. Van te voren had ik de vlucht naar BCN in de gaten gehouden en in 7 van de 10 gevallen komt de vlucht meer dan een half uur te laat. Toen we op de airport waren stond er dat onze vlucht een halfuur vertraagd was, geen probleem, dan zouden we het nog steeds redden. Aangegeven bij de gate dat we een korte overstap hadden, ons werd verteld dat het wel goed ging komen, omdat de vlucht naar AMS "99% zeker niet op tijd zou vertrekken". Uiteindelijk de overstap gehaald. We hadden ze zogenaamde XL stoelen geboekt, ik ben zelf 1.91m en vind het fijn om wat beter te zitten. Zie foto. Er is echt niets "XL" aan deze stoel, Zo zit ik ook in een 'normale' Transavia stoel. Je ziet tijdens het boarden dat de cabin crew het niet onder controle heeft. Passagiers gaan constant met ze in discussie, als je ze al kan verstaan omdat het Engels echt zwaar onder niveau is. Al met al zou ik deze airline alleen vliegen als ik alle tijd heb en niet van de afhankelijk ben.

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Roel94
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (18.609)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

120 - 124 van 18.609 beoordelingen

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschrikkelijk slecht, 2u30 vertraging. Vertrek om 21u ipv 18u30 en er wordt zelfs nog niets aangeboden om te eten. Eerst laten ze je boarden om dan aan te kondigen dat er zoveel uren vertraging is. Alsof ze dat niet vroeger wisten

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
1  Bedank Fafake
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelofelijk, kwalijke zaak dat deze maatschappij echt nooit op tijd vliegt. Wij hebben nu adam-lissabon-adam gevlogen. Vliegtuig is prima en personeel ook. Echter een schande dat blijkt dat dit een gewone zaak blijkt te zijn. We hebben beide vluchten ruim 1,5 gewacht jn het vliegtuig voordat we mochten vliegen. Vooraf hadden we ook Al een uur vertraging. Als ik een 0 kon geven had ik dat gedaan. Voortaan vliegen wij weer met transavia of andere duurdere maatschappijen. Ik zou niemand dit aanraden. Erg jammer vueling!!!

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
1  Bedank 910tahneem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
26 mei 2018 beoordeeld

Prettige relaxte vlucht. Vriendelijk cabine-personeel.
Informatie tijdens de vlucht was niet te verstaan. Dan kan je het net zo goed weglaten.

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Diana Z
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 mei 2018 beoordeeld

De beenruimte in de "normale" stoelen is bijzonder krap. Nog krapper als b.v. Transavia. Ook het comfort van de stoel is erg laag. De zitting is vrij hard. We hadden geen vertraging en de bediening was verder goed.

Datum van reis: mei 2018
2  Bedank Rob-Caroline
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.