“Vluchtgegevens snel en 'modern' doorgekregen. Correcte vlucht”
Beoordeling van Vueling Airlines

14 januari 2018 beoordeeld

Gemakkelijk in kunnen checken met een QR scan gedownload op mijn mobiele telefoon.
Vlucht ging volgens timing. Slechte beenruimte, veel schreeuwende en krijsende kinderen aan boord.

14 januari 2018 beoordeeld

Met gezin vlieg ik met regelmaat van/naar Spanje met Vueling om de vriedelijke en some twee ook drietalig personeel. Verder zijn de vertrektijden zeer prima. Tidens de laatste vluchten zijn 2 bagages stuk gegaan (kinderwagen + koffer). Binnen twee weken tijd hebben wij een nieuw kinderwagen gekregen en ook een nieuw koffer. Daarom ben ik ook tevreden van de service.

11 januari 2018 beoordeeld

Een prima vlucht met Vueling. Het is een low budget maatschappij dus de beenruimte was beperkt maar goed te doen. We vertrokken zoals gepland en kwamen eerder aan. De vlucht was volgeboekt dus er was een beperkte ruimte voor handbagage. We konden onze handbagage niet boven ons in het vak stoppen want daar was geen plek meer. Het cabine personeel nam de bagage aan en zorgde dat deze in het bagage vak kwam te leggen waar er nog plaats was, prima geregeld!

8 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De heenvlucht verliep prima, geen vertragingen. Wel had een van ons een kapotte stoel. Ook is het nogal onrustig in het vliegtuig door de slechte kwaliteit achtergrondmuziek en door het veelvuldig afspelen van een band met allerlei mededelingen. Teveel en te vaak.
Op de terugweg was het druk en moesten we onze handbagage inchecken. Dit terwijl wij maar 1 stuks handbagage hadden en daardoor onze portemonnee en paspoort ed in onze jaszakken moesten proppen. We zagen later veel mensen met een trolley en een grote handtas die wel gewoon alles als handbagage mee mochten nemen.
Het zou veel eerlijker zijn als er beter geselecteerd zou worden.

2 januari 2018 beoordeeld

Vlotte heenreis. Terugweg vertraging opgelopen door mist in Amsterdam. Verder waren beide vluchten prima verzorgd.