“Pech door sneeuw thuis, nog net niet in de watten ”
Beoordeling van Vueling Airlines

14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vliegmaatschappij Vueling verdient een dikke pluim.
In Nederland kon op twee achtereenvolgende dagen niet worden geland. Afhankelijk van de informatie van Schiphol werden we op de vlieghaven van Lissabon zoveel mogelijk geïnformeerd. We werden met een touringcar naar een prima hotel gebracht en kregen daar een diner.
Helaas bleef het wachten onontkoombaar.
Alle lof voor de rustige en professionele benadering door het personeel van Vueling.

14 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevlogen naar Lissabon voor citytrip. Op tijd vertrokken en veel eerder aangekomen dan gepland. Aan boort genoeg te koop, is ook allemaal Portugees, vind ik leuk. Beenruimte is erg beperkt en je verstaat niets van wat ze in Engels proberen te zeggen. Prijs goed en boeken / inchecken prima.

9 december 2017 beoordeeld

Correcte en prima maatschappij om mee te vliegen. Ondanks het feit dat er bij de terugvlucht vertraging was werd ik perfect op de hoogte gehouden via sms. Ik wist dus op elk moment hoe lang de vertraging zou duren en wat de reden daarvoor was. Het personeel is vriendelijk en correct en de boekingen gaan steeds heel vlot en zonder problemen.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
6 december 2017 beoordeeld

Prima (budget) maatschappij. Ook hier iets uitgebreidere tickets gekocht met priority inchecken en boarden, en gereserveerde stoelen voorin het vliegtuig met meer beenruimte. Dit beviel ons erg goed.

6 december 2017 beoordeeld

Wij vlogen met gezin van Ibiza naar Eindhoven via Barcelona, de vlucht had 1 uur vertraging en dat was precies de overstap tijd dus we hadden onze verbinding vlucht gemist. De medewerkers van Vueling vertelden dat we naar de info desk moesten van Vueling en aar aangekomen zeiden ze inderdaad dat vlucht vertrokken was al. de enige optie was dat ze ons in een hotel in Barcelona zouden stoppen omdat er geen vluchten meer naar Eindhoven gingen die middag. we zeiden oke de maar dan. nou binnen 10 minuten zaten we in de bus naar `Barcelona toe en na 15 minuten waren we bij een heel chique 4 sterren hotel Renaissance van het Marriot hotel keten. we werden ontvangen met een drankje en werden meteen naar onze kamers gebracht voor mij en mijn vrouw 1 en voor onze kinderen 1. de kamers waren top en zagen er heel schoon en design uit echt super, de balie medewerkster zei dat vanaf half 9 er een buffet zou zijn waar we konden komen eten. ook dit was erg goed verzorgd uit.
er werd ook medegedeeld dat we in de morgen een ontbijtbuffet krijgen. die was ook erg lekker en uitgebreid. daarna zijn we met de bus naar het vliegveld gebracht weer waar we meteen in konden stappen. op weg naar Nederland weer. De hele behandeling werd volledig door Vueling vergoed en we hebben geen cent hoeven uitgeven. Vueling bedankt voor de goede zorgen en de mooie oplossing diejullie ons aangeboden hebben.

• Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)