“Prima maatschappij! ”
Beoordeling van Vueling Airlines

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima maatschappij, vriendelijke cabinecrew. Al enkele jaren ervaring met Vueling naar Spanje en nog niet één keer een negatieve ervaring gehad. Prima op tijd, schone vliegtuigen en altijd correcte cabinecrew!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Vueling Airlines
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 augustus 2017 beoordeeld

deze reis werd gekenmerkt door de prima, professionele houding van de mannelijke steward-purser en daartegenover een ongeïnteresseerde, zelfs onbehoorlijke houding van de vrouwelijke cabin-crew. Een drong zichzelf zelfs tussen mij en de rugleuning van de stoel voor mij om een etenskar te laten passeren zonde er een boe of bah of een excuus! De captain was wat popi met zijn "Hi folks" zonder verdere vluchtinformatie.
Op zich was de vlucht zoals de heenreis, bij wat laat vertrek, verder zonder verrassingen. De welverdiende 8 op de heenreis wordt door het onbeschofte gedrag van dat ene crewlid nu een 6, maar, nogmaals, het mannelijke cabincrew lid was heel behulpzaam en vriendelijk!

15 augustus 2017 beoordeeld

vertrek 30 minuten te laat, maar daar kan de maatschappij waarschijnlijk niets aan doen. De crew was vriendelijk, het te laat vertrekken werd weer door een snelle vlucht wat ingehaald. Verder comfortabel zoals bij alle budget vluchten een beperkt assortiment eten en drinken, maar oké. Wij hadden extra beenruimte gekocht bij de nooduitgang, rij 12.
Dus al met al prima.

7 augustus 2017 beoordeeld

In verband met familieomstandigheden onverwachts vanuit Italië naar Nederland moeten vliegen en de dag erop weer terug. Geboekt via de Veuling app. Boeken ging in eerste instantie prima maar kon mijn creditcard niet koppelen. Daarom gekozen voor betaling met PayPal maar zonder XXL stoelen te kunnen reserveren. Eénmaal aangekomen op de luchthaven van Florence was de dame bij de incheckbalie coulant en verzorgde een omboeking naar een XXL plaats voor me zonder extra kosten. Niets dan lof hiervoor. De terugreis echter moest ik wel in een 'standaard' stoel plaatsnemen. De ruimte is hier enorm belabberd en ik kon mijn benen alleen kwijt door de goedheid van een korte medepassagier welke naast mij zat. Personeel was bij beide vluchten bijzonder vriendelijk.

5 augustus 2017 beoordeeld

Gewoon normaal. Hadden een vlucht van 18.00 uur t/m 20.20 uur en het enigste wat warm te krijgen was soep en koffie/thee. Maar goed dat weet je als je met deze maatschappijen vlieg. Verder geen vluchtinfo gehoord tijdens de vlucht. Gemiddelde maatschappij.