“Comfortabel vliegen”
Beoordeling van Virgin Atlantic Airways

4 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een rondtrip door de natuurparken in zuidwest USA kozen we voor Virgin airlines en dat hebben we ons niet beklaagd. Comfortabele zitruimte (mijn echtgenoot heeft doorgaans een chronisch gebrek aan beenruimte, maar ik hoorde hem hier niet klagen), vriendelijke en attente bediening(de persoon voor mij legde zijn zetel onmiddellijk in rustpositie, maar werd tijdens het opdienen van de maaltijd vriendelijk gevraagd zijn zetel recht te zetten zodat de persoon achter hem ook ruimte had om te eten). Goed werkende beeldschermen en koptelefoons om de tijd wat sneller te laten passeren. Kortom, we waren echt tevreden van onze vlucht. Alleen bij de landing in het terugkeren liep het fout. Het vliegtuig landde op de verkeerde baan en we moesten lange tijd wachten op een voertuig om hem naar de juiste terminal te slepen. Men zou verwachten dat de mensen die een andere vlucht moesten halen dan eerst mocht uitstappen, maar daar trok het personeel zich niets van aan. Geduldig je beurt afwachten en dan rennen als gek was de boodschap.

31 augustus 2017 beoordeeld

We waren verrast met de beenruimte en de luxe. Onder andere goed eten. Alles netjes op tijd en het vliegtuig was prima.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
27 juli 2017 beoordeeld

Door een fout van Brittisch Airways miste ik heel laat in de avond mijn aansluitende vlucht met Virgin. Ik was met mijn 2 kleine kinderen en we waren half in paniek. Dankzij Sam Mc Gee, die bij Virgin werkt, werd alles keurig opgelost. De vlucht voor de dag er op, een hotel, transfer, eten... alles regelde ze. Ik kreeg zelfs een paar sigaretten van haar. Ze was onze reddende engel. We hebben een heerlijke vlucht gehad...

15 februari 2017 beoordeeld

Prima op tijd gevlogen, goede stoelen met verstelbare hoofdsteun, vriendelijk personeel en lekker eten

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het toestel zat niet erg vol dus er was genoeg ruimte om comfotabel te zitten. Er was genoeg beenruimte en op deze korte vlucht van 3.5 uur kregen we ook nog een broodje.
Er werd regelmatig met water langs gegaan.
Ook het bijboeken van extra bagage was niet extreem duur.
Wij betaalde voor een extra koffertje € 25.-