“Verrassend luxe voor deze maatschappij”
Beoordeling van Virgin Atlantic Airways

31 augustus 2017 beoordeeld

We waren verrast met de beenruimte en de luxe. Onder andere goed eten. Alles netjes op tijd en het vliegtuig was prima.

Schrijf een beoordeling

27 juli 2017 beoordeeld

Door een fout van Brittisch Airways miste ik heel laat in de avond mijn aansluitende vlucht met Virgin. Ik was met mijn 2 kleine kinderen en we waren half in paniek. Dankzij Sam Mc Gee, die bij Virgin werkt, werd alles keurig opgelost. De vlucht voor de dag er op, een hotel, transfer, eten... alles regelde ze. Ik kreeg zelfs een paar sigaretten van haar. Ze was onze reddende engel. We hebben een heerlijke vlucht gehad...

15 februari 2017 beoordeeld

Prima op tijd gevlogen, goede stoelen met verstelbare hoofdsteun, vriendelijk personeel en lekker eten

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het toestel zat niet erg vol dus er was genoeg ruimte om comfotabel te zitten. Er was genoeg beenruimte en op deze korte vlucht van 3.5 uur kregen we ook nog een broodje.
Er werd regelmatig met water langs gegaan.
Ook het bijboeken van extra bagage was niet extreem duur.
Wij betaalde voor een extra koffertje € 25.-

28 september 2016 beoordeeld

Prima, goede service aan boord, eten was prima, keuze van de films was ruim, goede stoelen, wel beetje last van de airco.