“Zo lief”
Beoordeling van Virgin Atlantic Airways

27 juli 2017 beoordeeld

Door een fout van Brittisch Airways miste ik heel laat in de avond mijn aansluitende vlucht met Virgin. Ik was met mijn 2 kleine kinderen en we waren half in paniek. Dankzij Sam Mc Gee, die bij Virgin werkt, werd alles keurig opgelost. De vlucht voor de dag er op, een hotel, transfer, eten... alles regelde ze. Ik kreeg zelfs een paar sigaretten van haar. Ze was onze reddende engel. We hebben een heerlijke vlucht gehad...

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Virgin Atlantic Airways
Bekijk de nieuwste beoordelingen

15 februari 2017 beoordeeld

Prima op tijd gevlogen, goede stoelen met verstelbare hoofdsteun, vriendelijk personeel en lekker eten

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het toestel zat niet erg vol dus er was genoeg ruimte om comfotabel te zitten. Er was genoeg beenruimte en op deze korte vlucht van 3.5 uur kregen we ook nog een broodje.
Er werd regelmatig met water langs gegaan.
Ook het bijboeken van extra bagage was niet extreem duur.
Wij betaalde voor een extra koffertje € 25.-

28 september 2016 beoordeeld

Prima, goede service aan boord, eten was prima, keuze van de films was ruim, goede stoelen, wel beetje last van de airco.

• Eten en drinken
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We vlogen van Manchester naar Barbados. We hebben een zeer goede vlucht gehad. Erg mooi toestel, het eten was best goed vergeleken met andere maatschappijen en de entertainment aan board was top. Wij hebben ons geen moment verveeld en gaan zeker nog eens met Virgin.