“Tevreden maar met een kanttekening”
Beoordeling van United Airlines

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de afgelopen 15 jaar al vele malen met United gevlogen. Ik merk dat de over all kwaliteit afneemt. United onderscheidde zich door een betere maaltijd te serveren. Dit is helaas verleden tijd. Echt jammer!

23 mei 2018 beoordeeld

De vlucht was prima, zetels waren goed en de bediening uitstekend (behalve één steward die blijkbaar slecht geslapen had). Het eten was ok. Het enige minpunt was dat het gedurende heel de vlucht koud was, met een airco die koud bleef blazen. Na onze opmerking hierover beloofde men er iets aan te doen, maar er gebeurde niets.
Maar overigens prima !

23 mei 2018 beoordeeld

De stoelen zijn ruim, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam en het eten is uitstekend. Kortom een prima Airline! Volgende keer zeker weer! Terug zijn we met Lufthansa gevlogen, dit was verschrikkelijk. United is 10x beter!

22 mei 2018 beoordeeld

Het zitcomfort was door de beenruimte heel goed. De service was ook fantastisch. Al met al een geweldige vlucht gehad, alle lof. Ook het inchecken heb ik als heel relaxt ervaren.

22 mei 2018 beoordeeld

Toestel vertrok half uur te laat omdat er gewacht werd op iemand die te laat was. Daardoor te weinig tijd voor de idiote veiligheidscheck in Houston waardoor 6 mensen van onze groep aansluiting misten. Verder zeer sachereinig personeel en alleen een lunch tijdens een vlucht van 10 uur.