“7 vluchten binnen 14 dagen : Prima.”
Beoordeling van United Airlines

21 januari 2018 beoordeeld

We hebben eind 2017 een reis gemaakt naar Las Vegas en vervolgens naar Honolulu.
Aangezien we redelijk last minute hadden geboekt (een ruime week ervoor) was rechtstreeks niet meer te boeken vandaar totaal 7 vluchten. Heenreis van Amsterdam naar Houston, vervolgens naar Las Vegas. Na 6 dagen vervolgens via Los Angeles naar Honolulu. De terugreis eerst naar Denver, vervolgens Washington en terug naar Amsterdam. De app werkt perfect, inchecken en vervolgens boarden zonder papier. Goed geregeld. Voldoende eten en drinken tijdens de vluchten. Heen en terug naar Amsterdam upgrade genomen met wat meer ruimte. Enige minpuntje is dat dit redelijk prijzig is, zo'n $165,- per stoel. Verder allemaal prima.

11 januari 2018 beoordeeld

Goede vlucht, met alles wat je nodig hebt! Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Tv-tje in de kopsteun om de tijd door te komen. Uitstekende ervaring!

7 januari 2018 beoordeeld

Bij het inchecken van de bagage hebben we verschillende keren opnieuw moeten aanschuiven omdat 1 valies 3kg teveel woog (23kg voor een intercontinentale vlucht...) terwijl de andere meer dan 9 kg over had. In al onze vorige vluchten werden deze 2 opgeteld en was alles ok, hier hebben we dus in het midden van de luchthaven onze valiezen mogen openen en dingen van de ene in de andere steken zodat ze beiden minder dan 23kg wogen. Indien we dit niet deden, gingen we $100 extra mogen betalen...
We hadden een tussen landing in Washington. Dus de grote vlucht (van 8 uur) was van Washington naar Brussel. Op deze vlucht was er zeer weinig beenruimte. Verder kwamen ze pas na 4uur met de maaltijd, zodat er bijna geen mogelijkheid was om te proberen slapen (terug gewoon beginnen worden aan de belgische tijdzone). Daarna gingen de lichten uit, wat ok was. Dan 1.5uur voor de landing, kwamen ze met een mini ontbijt. Maw 8 uur vliegen waarvan er ons 2.5u slaap gegund was...

Wat ik ook vreemd vond, was dat ze enkel in het engels en het frans mededelingen deden, terwijl ik hoorde dat de meeste mensen Nederlands spraken...

1 januari 2018 beoordeeld

Voor naar noordwest amerika een perfecte lijndienst, geen overstap nodig aan de east coast of in het zuiden. verwacht qua eten niet en service niet teveel aan boord. maar als je de aanbiedingen in de gaten houdt is United zeker de moeite waard op z'n tijd.

29 december 2017 beoordeeld

Rustige vlucht maar klein vliegtuig (3-3).
Service aan boord was niet goed. Personeel kwam niet vaak rond en was niet vriendelijk.