“Goed!”
Beoordeling van United Airlines

11 januari 2018 beoordeeld

Goede vlucht, met alles wat je nodig hebt! Vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Tv-tje in de kopsteun om de tijd door te komen. Uitstekende ervaring!

Datum van reis: december 2017

7 januari 2018 beoordeeld

Bij het inchecken van de bagage hebben we verschillende keren opnieuw moeten aanschuiven omdat 1 valies 3kg teveel woog (23kg voor een intercontinentale vlucht...) terwijl de andere meer dan 9 kg over had. In al onze vorige vluchten werden deze 2 opgeteld en was alles ok, hier hebben we dus in het midden van de luchthaven onze valiezen mogen openen en dingen van de ene in de andere steken zodat ze beiden minder dan 23kg wogen. Indien we dit niet deden, gingen we $100 extra mogen betalen...
We hadden een tussen landing in Washington. Dus de grote vlucht (van 8 uur) was van Washington naar Brussel. Op deze vlucht was er zeer weinig beenruimte. Verder kwamen ze pas na 4uur met de maaltijd, zodat er bijna geen mogelijkheid was om te proberen slapen (terug gewoon beginnen worden aan de belgische tijdzone). Daarna gingen de lichten uit, wat ok was. Dan 1.5uur voor de landing, kwamen ze met een mini ontbijt. Maw 8 uur vliegen waarvan er ons 2.5u slaap gegund was...

Wat ik ook vreemd vond, was dat ze enkel in het engels en het frans mededelingen deden, terwijl ik hoorde dat de meeste mensen Nederlands spraken...

Datum van reis: januari 2018
1 januari 2018 beoordeeld

Voor naar noordwest amerika een perfecte lijndienst, geen overstap nodig aan de east coast of in het zuiden. verwacht qua eten niet en service niet teveel aan boord. maar als je de aanbiedingen in de gaten houdt is United zeker de moeite waard op z'n tijd.

Datum van reis: juni 2017
29 december 2017 beoordeeld

Rustige vlucht maar klein vliegtuig (3-3).
Service aan boord was niet goed. Personeel kwam niet vaak rond en was niet vriendelijk.

Datum van reis: november 2017
21 december 2017 beoordeeld

Van Brussel via Chicago en San Francisco naar Honolulu en terug. Een keer, maar nooit meer. Een uur voortijdig in Chicago, dat was een meevaller in verband met het inklaren in VS. Het zou de enige blijven. Connectie in SFO bleek eerst vertraagd, vervolgens moest er gewacht worden op een vliegtuig dat uiteindelijk niet bleek te bestaan. Na halve dag wachten werd er simpelweg tegen honderden mensen gezegd, we zullen u proberen overboeken op toestellen mogen. Toestanden, puinhoop, uiteindelijk wat bonnen gekregen en hotelovernachting. Volgende dag verder via Maui naar Oahu, Hele dag kwijt, excuses van United, ben je mal. Terug wat vlotter, maar alle toestellen ( allemaal Boeings) allemaal ouwe meuk. Krap, slechte, versleten stoelen. Service aan boord zo goed als niks muv transcontinentale vlucht. Zeer slechte ervaring.

Datum van reis: juni 2017