Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Oude toestellen, slecht entertainment systeem, matige service”
Beoordeling van United Airlines


10 december 2017 beoordeeld

Je vliegt in sterk verouderde vliegtuigen. Er zou wifi aan boord zijn en een uitgebreid entertainment systeem. Leuk, maar met de wifi kon je uitsluitend verbinding maken met het entertainment systeem. Films e.d. afspelen was echter onmogelijk. Dat bleek een bekend probleem waar helemaal niets aan wordt gedaan. Niemand kon er dan ook gebruik van maken. De service is matig en de kwaliteit van het eten ook. Enige positieve was de lage prijs.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank T V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (34.590)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

90 - 94 van 34.590 beoordelingen

6 december 2017 beoordeeld

Het vliegen was goed maar inderdaad verouderde vliegtuigen. Ook aan de toiletten kan je dat zien. Niet alle tv's werken goed. Geen films met Nederlandse ondertiteling...Het eten was echt slecht in de heenvlucht ging het nog maar in de terugvlucht was het slecht.Maar de prijs voor de tickets vallen zeer goed mee. De bediening was perfect.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Danielle M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 december 2017 beoordeeld

United koos voor deze vlucht voor een 737 van Orlando naar Newark en een 757 van Newark naar Schiphol. De eerste vlucht was een binnenlandse en tijdens de 2,5 uur was er niks te eten. Als je daarna nog een lange connection flight hebt vind ik dat niet kunnen. De 757 was echt veel te krap, te weinig toiletten, te smal gangpad en slechts 2 x 3 zitrij waarbij je echt als bij een korte vlucht als haringen in een tonnetje zat. Jammer dat United hiervoor kiest

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Lucv261
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 december 2017 beoordeeld

Vlotte reis, goede bediening aan boord. Voldoende films en series op de display.
Enkel in doorgaan leken de schermen wat verouderd.

Negatief puntje was dat bij de aansluitende vlucht van chicago naar Minneapolis mijn bagage is blijven staan in Chicago, en ondanks de belofte dat de bagage zou worden achtergestuurd op de zondag, mijn bagage pas maandag terecht was. even shopping moeten doen bij walmart.

Terugreis was vliegtuig halfvol en hadden we dubbele plaatsen. Wat zeer aangenaam reizen was.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank MarnixDeKnaep
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
6 december 2017 beoordeeld

hadden bijbetaald voor economy plus, veel beenruimte, maar qua eten afschuwelijk. De wijn is in een plastieken bekertje geserveerd, je kon geen gin of zo nemen, suppelement van 7 à 10 $,

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank ag3611
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.