“Slechtste luchtvaartmaatschappij ooit”
Beoordeling van United Airlines

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vlucht met united aurlines was de slechtste vlucht die ik ooit in mijn leven heb gehad. De crew was ronduit onaardig. Ze zeiden geen hallo toen we het vliegtuig binnen kwamen en ik heb ze geen een keer zien lachen. Ergens 3 uur in de vlucht kwamen ze rond met drankjes. Ik zag mensen een paar seats naast mij een ginger ale krijgen en vroeg netjes of ik die ook mocht. De crewmember keek me boos aan en reageerde met 'I only have what i have in my car sir' op een hele geïrriteerde toon. Vervolgens trok ze een la open en gooide bijna een cola op mijn tafeltje met een bekertje. Een vriend die naast mij zat kreeg vervolgens niks omdat ze heel boos doorliep. Dit, samen met andere 'incidenten' waarbij vrienden van mij bijna uitgescholden werden, waarbij ik met een paar vrienden steeds 'ladies' werden genoemd heeft me besloten deze review te schrijven. Normaal schrijf ik nooit reviews omdat ik er, heel eerlijk, gewoon echt te lui voor ben. Maar na deze ongelofelijk slechte ervaring heb ik toch maar de moeite genomen de app van tripadvisor te downloaden endit te schrijven in de hoop mensen te kunnen waarschuwen om echt NIET met deze maatschappij te vliegen. De volgende keer dat ik naar amerika vlieg, betaal ik wel een paar honderd euro meer om met klm of lufthansa te vliegen, daar zijn ze tenminste wel normaal.

13 augustus 2017 beoordeeld

11 aug 2017 h
Houston - Amsterdam
- komen in snikheet vliegtuig
- geluid/tv kapot
- verlaten de gate op tijd, om na een uur terug te komen.
een uur in de zon staan bakken, een probleem met raam
- tassen uit vliegtuig, 1 fotocamera-tas onder melk.
deze melk lag al enige tijd in bagagevak voor een vorige vlucht
- schade wordt erkent, lopen terug vliegtuig in aan het aan te wijzen, maar bak is weer helemaal schoon. Viel wel op dat personeel zenuwachtig was.
- we kregen 50 dollar aangeboden en de rest van de schade moesten we maar verhalen in Amsterdam ( we stonden nog buiten het vliegtuig ivm reparatie!!)
50 dollar bleken miles te zijn en we zagen af van enige andere claim
- na 3 uur aan boord
- wordt er opeens 150 dollar aan miles geboden. (stop ze in je r..t)
- nog warmer
- 2 uur in vlucht, nog warmer
- na herhaaldelijk vragen/klagen van veel passagiers iets koeler. (rest van vliegtuig wel koel)

10 augustus 2017 beoordeeld

Onze tafels waren vies zowel aan de buitenzijde als binnenzijde met gemorste koffie en alles plakte. Verder zat er een bananenschil in de stoelzak voor ons. Blijkbaar is UNITED aan het bezuinigen op de degelijk schoonmaken van hun vliegtuigen. Ranzig.
Op de terug reis (van Washinton naar AMS was het nog erger. Toen had iemand in de vlucht voor ons gekotst en dat was ook niet goed schoongemaakt. De hele vlucht in de meur gezeten. We hebben zelfs met parfum het tappijt bespoten maar dat hielp niet. Beter schoonmaken wilde de cabine crew niet doen. Als het ff kan ga ik niet meer met UNITED vliegen.

1 augustus 2017 beoordeeld

Wij hadden deze reis al meer dan een half jaar voor de vlucht vastgelegd vis Riksja travel, maar zaten op de vlucht van Cancun naar Houston helemaal achterin opgepropt zonder verstelbare stoelen. Was ons op de heenvlucht ook al overkomen. Verder beroerde service op deze vluchten. En als toetje was mijn koffer kwijt bij aankomst op Schiphol. Nooit meer United. Verder geen enkele info wat we met onze bagage moesten bij overstappen, dat bleek ook nog eens verschillend geregeld op de heen- en terugreis.

28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ma 24 juli:
Drie en een half uur in het vliegtuig stilgestaan bij de gate. Geen eerlijke informatie aan bord, de app van United gaf iets anders aan dan dat verteld werd. Vlucht na lang wachten uiteindelijk gecancelled.
Di 25 juli:
4 uur vertraagd, na 2 minuten van de gate weg te zijn moesten we weer terug ivm foute lading cargo. Connectie gemist en zeer matige service bij het omboeken. Twee dagen vakantie gemist van onze rondreis. LA hebben we daarom moeten skippen!
Ongelofelijk slecht!