“Familie”
Beoordeling van Transavia

17 oktober 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Top vliegmaatschappij goed geregeld lekker goedkoop wat wil je nog meer
Tevens makelijke site om te boeken en van alles te regelen

999 - 1.003 van 82.967 beoordelingen

17 oktober 2021 beoordeeld

Transavia is zeer betrouwbaar. De vluchttijden zijn prettig. De prijs is goed. In vergelijking met andere luchtvaartmaatschappijen scoort Transavia beter door de mogelijkheden voor reizen met huisdieren en de prijs voor het vliegticket.

17 oktober 2021 beoordeeld

Een goede en betrouwbare luchtmaatschappij.
Het enige min punt is de been ruimte voor de grotere mensen onder ons.

• Eten en drinken
    • Entertainment tijdens de vlucht
17 oktober 2021 beoordeeld

Doordat we met Transavia vlogen werden we snel geholpen met inchecken, terwijl andere reizgers i.v.m. vertraging door mist in lange rijen moesten wachten.
Goede vlucht en goede service aan boord.
Vriendelijke medewerkers.

Ondanks 1 1/2 uur vertraging toch een goede beoordeling,
Door reeds bij de boeking de stoelen te reserveren ( € 8 per stoel) en
door reeds bij de boeking het koffer gewicht met 5 kilo verhoging te reserveren (€5 perkoffer)
was dit met 2 personen een hele goede vlucht.

Datum van reis: september 2021
    • Eten en drinken
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Inchecken en instappen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.