“Prima vlucht maar personeel spreekt mensen niet aan op niet naleven COVID maatregelen..”
Beoordeling van Transavia

17 september 2021 beoordeeld

Personeel spreekt mensen met mondkapje onder neus niet aan op juist dragen hiervan. Daarnaast veel hoestende en snotterende mensen op vlucht - hoe kan dit? Ik heb me erg verbaasd, voelde niet prettig noch veilig.

1.795 - 1.799 van 82.967 beoordelingen

17 september 2021 beoordeeld

Bij vertrek bleek er een probleem met het pneumatisch systeem. We moesten naar een ander vliegtuig. Er werd niet aangegeven hoeveel vertraging er zou zijn. Heel vervelend met wachtende taxi. Ook verontrust mij het dat een vliegtuig zo’n defect heeft bij vertrek. De piloten besloten sneller te vliegen waardoor we uiteindelijk twee uur later aankwamen.
Op de terugvlucht een domme fout, waardoor er weer vertraging optrad. Bij aankomst werd de medewerker van de bagage weggeroepen om werkloos toe te staan kijken hoe een hond uit het ruim kwam. Niemand had haast en ze stonden daar maar. Resultaat: naast de vertraging ook nog eens 45 minuten op de bagage staan wachten.
Iedereen was ontzettend pissed.

Datum van reis: augustus 2021
17 september 2021 beoordeeld

Was allemaal prima geregeld zoals gereserveerd en afgesproken zelfs in deze Corona periode is het allemaal heel soepel en zonder problemen verlopen

17 september 2021 beoordeeld

Vlucht 5909 vertrokken met 1 uur vertraging zonder info. Enkel aan boord een korte mededeling. Ook geen online incheck mogelijkheid.

17 september 2021 beoordeeld

alles goed behalve de broodjes die zijn steevast uitverkocht als je op de terug reis bent.
Zou misschien een idee zijn om wat meer in te slaan i.p.v. horloges en parfummetjes e.d.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.