Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Voortreffelijke vlucht en service”
Beoordeling van Transavia


4 weken geleden beoordeeld

Wij vliegen al jaren met Transavia en hebben eigenlijk nooit serieuze problemen gehad. Dit keer echter was de thuiskomst op Schiphol het enige waar we problemen ondervonden. Ben je bij de bagagebelt en kun je een uur wachten op je koffers. En we waren niet de enigen die hierover klagden.Transavia please vind een andere handler!

Datum van reis: september 2021
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 499ottol
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (80.495)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

809 - 813 van 80.496 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Wij zaten op de laatste rij en hebben flinke hinder gehad door de luide privé gesprekken van de stewardessen in hun keukentje.

Datum van reis: september 2021
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank BMW420i
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Prima overall ervaring. Echter mag een vertragingsmelding die op de luchthaven al in de systemen staat iets eerder in de app verschijnen :)..

Datum van reis: september 2021
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 606edwinp
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld

Had een paar klachten meerdere malen gemaild maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Een vriendin van mij had precies hetzeldfe

Datum van reis: augustus 2021
    • Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
Bedank 8.393.890.067
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Minpunt is de afstand van de mensenkind het toestel.
Bv. 2 uit een gezin plus een vreemde persoon, in één rij.
Terwijl de info zegt dat er alles aan gedaan wordt om de coronaregels goed te interpeteren.

Datum van reis: september 2021
Bedank 63samk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die Nederlands spreken in Nederland. Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.