“Voortreffelijke vlucht en service”
Beoordeling van Transavia

4 weken geleden beoordeeld

Wij vliegen al jaren met Transavia en hebben eigenlijk nooit serieuze problemen gehad. Dit keer echter was de thuiskomst op Schiphol het enige waar we problemen ondervonden. Ben je bij de bagagebelt en kun je een uur wachten op je koffers. En we waren niet de enigen die hierover klagden.Transavia please vind een andere handler!

4 weken geleden beoordeeld

Wij zaten op de laatste rij en hebben flinke hinder gehad door de luide privé gesprekken van de stewardessen in hun keukentje.

4 weken geleden beoordeeld

Prima overall ervaring. Echter mag een vertragingsmelding die op de luchthaven al in de systemen staat iets eerder in de app verschijnen :)..

4 weken geleden beoordeeld

Had een paar klachten meerdere malen gemaild maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Een vriendin van mij had precies hetzeldfe

Datum van reis: augustus 2021
Bedank 8.393.890.067
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Minpunt is de afstand van de mensenkind het toestel.
Bv. 2 uit een gezin plus een vreemde persoon, in één rij.
Terwijl de info zegt dat er alles aan gedaan wordt om de coronaregels goed te interpeteren.

Datum van reis: september 2021
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.