“Geen reactie op klachten”
Beoordeling van Transavia

17 september 2021 beoordeeld

Had een paar klachten meerdere malen gemaild maar er wordt gewoon niet op gereageerd. Een vriendin van mij had precies hetzeldfe

Datum van reis: augustus 2021
    • Inchecken en instappen
Bedank 8.393.890.067

1.803 - 1.807 van 82.967 beoordelingen

17 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Minpunt is de afstand van de mensenkind het toestel.
Bv. 2 uit een gezin plus een vreemde persoon, in één rij.
Terwijl de info zegt dat er alles aan gedaan wordt om de coronaregels goed te interpeteren.

17 september 2021 beoordeeld

Bij inchecken van Rhodos naar Amsterdam werd niemand gecontroleerd op qr code. Ik heb mijzelf dan ook geen moment veilig gevoeld.

17 september 2021 beoordeeld

Prima vlucht naar Pisa. Alleen ben ik 1.87 cm . Ik zit niet al te best helaas. En door het mondkapjes erg benauwd gehad in het vliegtuig.
Verder prima personeel en lekker

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
17 september 2021 beoordeeld

Wij vlogen naar Lissabon. Al weken verschenen er in de Pers berichten over de nieuwe (bgg)afhandelaar Viggo. Eénmaal geland in Lissabon (alwaar Transavia een andere maar even incompetente afhandelaar gebruikt) bleek na ruim een uur wachten op onze koffers dat deze niet meegekomen waren…
De ‘Lost / Missing’ bagage procedure duurde nog weer 90+ minuten.
Intussen probeerden wij Transavia klantenservice te bereiken. Het is even googlen, want erg prominent op de website staan ze niet. Na een half uur wachten aan de telefoon (en appen? Forget it) kwam iemand aan de lijn die: geen informatie had, niet bereid if in staat was eea uit te zoeken, geen idee had of en zo ja wanneer onze koffers alsnog naar Lissabon zou komen en ons mededeelde dat niet Transavia maar Viggo verantwoordelijk was en het eerste aanspreekpunt!
Nu heb ik onze tickets geboekt bij Transavia, niet bij Viggo! Transavia moet het probleem oplossen, niemand anders.
En als Viggo niet in staat is/blijkt om bgg af te handelen op een voldoende goed service niveau, dan moet Transavia zodanige maatregelen nemen dat het probleem opgelost wordt: eigen medewerkers inzetten, kwaliteitscontroles opvoeren, een andere afhandelaar inschakelen en de eigen Klantenservice de tools geven om snel zinvolle en complete informatie te kunnen verstrekken.
Uiteindelijk kwam, zonder enige aankondiging de volgende nacht de missende bagage aan.
Bij de terugreis had Transavia aanvankelijk 2 agenten voor het inchecken ingezet, verschillende vluchten. Meer dan een uur stonden we in de rij. En opnieuw bij het boarden werden we in de rij van een uur gezet.
Na aankomst op Schiphol duurde het opnieuw meer dan 70 minuten voordat de eerste bagage ‘op de band’ kwam.
Kortom: nooit meer Transavia. Een waardeloze dienstverlening waar deze KLM dochteronderneming niet eens verantwoordelijkheid voor neemt!

Datum van reis: september 2021
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.