“Keurig op tijd, maar erg krap”
Beoordeling van Transavia

4 weken geleden beoordeeld

Transavia is de budget tak van KLM. De vluchten van AMS zijn over het algemeen rechtstreeks, dit is een enorm voordeel. Aan boord worden de verschillen echter duidelijk. De beenruimte voor normale stoelen is zo mogelijk nóg krapper dan normaal. Ik moest als "normale" Nederlander van meer dan 190cm hoog de extra dure stoelen bestellen, waardoor de prijs van de vlucht zo ongeveer verdubbelde.

Beste Transavia en KLM mensen, begrijpen jullie wel dat de Nederlanders de langste mensen ter wereld zijn? Zolang jullie de beenruimte niet spectaculair aanpassen, zoals sommige Aziatische maatschappijen doen, zal mijn beoordeling nooit meer dan gemiddeld zijn.

Voor het plezier van fatsoenlijke beenruimte ben ik bereid om 30% extra te betalen, regel dat nou eens structureel voor álle vluchten van/naar Schiphol.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goede maatschappij als een economische transport. Een professioneel personeel ardig beleefd vertrouwden

Datum van reis: juli 2021
4 weken geleden beoordeeld

Zeer vlotte en aangename vlucht .Snelle incheck , Vriendelijk personeel op de vlucht zelf. We hadden extra beenruimte geboekt, wat ik wel echt nodig vond.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd prettig vliegen met Transavia. Vriendelijk personeel en goed verzorgd. Ook in deze tijd van corona hebben we ons heel veilig gevoeld.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige, rustige, goed verzorgde vlucht gehad. De reistijd was korter dan aangegeven, alles oké

Datum van reis: juni 2021
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.