“Transavia”
Beoordeling van Transavia

5 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede maatschappij als een economische transport. Een professioneel personeel ardig beleefd vertrouwden

Datum van reis: juli 2021

1.026 - 1.030 van 78.682 beoordelingen

4 juli 2021 beoordeeld

Zeer vlotte en aangename vlucht .Snelle incheck , Vriendelijk personeel op de vlucht zelf. We hadden extra beenruimte geboekt, wat ik wel echt nodig vond.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is altijd prettig vliegen met Transavia. Vriendelijk personeel en goed verzorgd. Ook in deze tijd van corona hebben we ons heel veilig gevoeld.

4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige, rustige, goed verzorgde vlucht gehad. De reistijd was korter dan aangegeven, alles oké

4 juli 2021 beoordeeld

Waarom is het nooit mogelijk om vooraf naast elkaar in te chekken. Altijd zitten we van elkaar lijkt alsof jullie expres doen om ons te laten betalen voor om wel bij elkaar te zitten. Erg slecht deze regel.
Als ik zou betalen kan ik wel naast elkaar selecteren…… erg vervelend en niet service gericht

Datum van reis: juni 2021
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.