“Weer een comfortabele reis gehad met Transavia”
Beoordeling van Transavia

4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige, rustige, goed verzorgde vlucht gehad. De reistijd was korter dan aangegeven, alles oké

2.092 - 2.096 van 81.017 beoordelingen

4 juli 2021 beoordeeld

Waarom is het nooit mogelijk om vooraf naast elkaar in te chekken. Altijd zitten we van elkaar lijkt alsof jullie expres doen om ons te laten betalen voor om wel bij elkaar te zitten. Erg slecht deze regel.
Als ik zou betalen kan ik wel naast elkaar selecteren…… erg vervelend en niet service gericht

4 juli 2021 beoordeeld

Klantvriendelijkheid en gastvrijheid staan bij Transavia zeker niet hoog in het vaandel! Vorige week op Schiphol willen inchecken voor een vlucht naar Griekendland. Netjes in het bezit van een negatieve testuitslag en bevestigingsmail van plf document zoals gevraagd werd door de Griekse overheid. Eenmaal bij de incheckbalie werd ik te woord gestaan door een arrogante jonge meid, die van een glimlach nog nooit gehoord had. Zij wilde mij niet inchecken omdat mijn reisdocument niet juist zou zijn, terwijl de Griekse overheid notabene op hun website heeft staan dat een bevestingsmail met de gegevens voldoende is. Meisje ging het overleggen, met wederom een onbekwame collega, want ook zij konden mij niet verder helpen en weigerde mij in te checken. Hierop werd ik doorverwezen naar de Transavia servicebalie. Ik moest even wachten op iemand voor mij, geen enkel probleem. Eenmaal aan de beurt zat de betreffende medewerker (wederom een zeer jonge meid, vermoed een stagiaire?) Nog even "gezellig" te kletsen met haar collega over haar dienst en werd ik compleet genegeerd. Een begroeting en "heeft u een moment alstublieft" kon er nog niet vanaf. Na 5 min wachten kon ik mijn verhaal doen, maar waar hetzelfde antwoord kreeg: "ik kan u niet verder helpen". Daar sta je dan, netjes met je ticket en reisdocumenten, ruim op tijd om in te checken om vervolgens van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik kreeg een telefoonnummer van de klantenservice en "ik moest daar maar even contact mee opnemen". Het trieste hieraan was, dat ik mijn verhaal voor de derde keer kon uitleggen, aan een medewerker die überhaupt niet wist welk document ik bedoelde. Ronduit belachelijk! Ik moest maar weer terug naar de check in balie en het nogmaals proberen. Konden ze mij niet helpen, dan moest ik mijn vlucht maar omboeken naar een vlucht voor de volgende dag, tegen een meerprijs. Dit is werkelijk schandalig! Oke, wéér terug naar de check in balie, ditmaal gefrustreerd en geërgerd. Voor de 4e keer mijn situatie uit moeten leggen. Hier werd er weer overlegd met drie verschillende medewerkers. Uiteindelijk werd mij door de jongen achter de balie toegezegd, "oke mevrouw wij gaan u inchecken". Opgelucht geef ik mijn paspoort af, waarna een vrouwelijke collega de jongen in de reden valt met de mededeling: "wij kunnen u niet meer inchecken, want de gate sluit over 10 minuten. Hierop had ik het he-le-maal gehad. Aangegeven dat ik dit belachelijk vond, daar ik de eerste instantie ruim op tijd aanwezig was, maar door onbekwaam personeel van het kastje naar de muur werd gestuurd. Dus door een fout van meerdere medewerkers, zou ik mijn vlucht niet meer kunnen halen?! Hierop ben ik boos geworden en is er na veel gedoe toch besloten mij in te checken, en is er een medewerker met mij meegerend naar de gate. Dat ik notabene uiteindelijk moet rennen, voor een vlucht waarbij ik netjes alles op orde had, is te schandalig om te verwoorden. Aangekomen ik Griekenland, wordt ik wél begroet met een glimlach, laat ik het betreffende document zien, waarop meneer zegt dat alles in orde is. Geen enkel probleem gehad, terwijl het document waar het allemaal om ging vereist werd door de Griekse overheid. Het is toch heel typisch, dat het in Griekendland wel in één keer goed gaat, maar er op Schiphol zo belachelijk met je omgegaan wordt!?
Een relaxte start van mij vakantie zat er hierdoor voor mij niet in. Daar er onduidelijkheden kunnen zijn, ben ik van mening dat je klanten te allen tijde vriendelijk te woord moet blijven staan, en niet zo arrogant zoals ik door Transavia behandeld ben. Transavia, daar worden we absoluut niet "vrolijk van"!! Ik boek de volgende keer via een andere maatschappij, dat staat vast!!

Datum van reis: juli 2021
4 juli 2021 beoordeeld

Erg vriendelijke medewerkers, nette afhandeling in het vliegtuig.
De wachttijden om (je bagage) in te checken duren zowel in Amsterdam als in Ibiza erg lang.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Te krappe stoelen. Te smal en te weinig beenruimte. Alleen toilet achterin toestel te gebruiken. Niet echt coronaproof.

Datum van reis: juli 2021
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.