“Vliegensvlug”
Beoordeling van Transavia

14 september 2019 beoordeeld

Op tijd vertrokken, op tijd geland. Zowel op de heen-als terugvlucht. Cabin personeel is zoals gebruikelijk vriendelijk en hulpvaardig wanneer nodig. In mijn werkzame leven vaak alleen maar met lijnvluchten gevlogen, die zijn wat rustiger, maar... vaak vier tot vijf keer zo duur. Transavia is voor de korte afstanden een goed alternatief.

Datum van reis: augustus 2019

1.289 - 1.293 van 65.736 beoordelingen

14 september 2019 beoordeeld

In mijn optiek voldoet Transavia prima als vervoerder, de NS zou daar nog iets van kunnen leren, maar dat is aan de NS.

14 september 2019 beoordeeld

De vlucht vertrok op tijd en verliep zeer rustig. Het bedienend personeel was zeer correct en vriendelijk.

14 september 2019 beoordeeld

Transavia vliegt bijna altijd op tijd. Ook veranderen de vliegtijden na de boeking zelden of nooit. Genoeg beenruimte in het vliegtuig voor een korte vlucht. Vriendelijke stewards en stewardessen.

14 september 2019 beoordeeld

Ik reside met Transavia naar Marrakesh om 06.09,vlucht was goed en op tijd, aardig crew op de vliegtuig, maar van de crew van Transavia balie op Schiphol, ik kan niet hetzelfde zeggen, ze zijn niet goed getraind en ze geven de verkeerde informatie.