“Service as usual, goed, to the point en vriendelijk.”
Beoordeling van Transavia

4 weken geleden beoordeeld

In mijn optiek voldoet Transavia prima als vervoerder, de NS zou daar nog iets van kunnen leren, maar dat is aan de NS.

1.158 - 1.162 van 65.431 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

De vlucht vertrok op tijd en verliep zeer rustig. Het bedienend personeel was zeer correct en vriendelijk.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
5 weken geleden beoordeeld

Transavia vliegt bijna altijd op tijd. Ook veranderen de vliegtijden na de boeking zelden of nooit. Genoeg beenruimte in het vliegtuig voor een korte vlucht. Vriendelijke stewards en stewardessen.

• Zitcomfort
    • Klantenservice
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen
5 weken geleden beoordeeld

Ik reside met Transavia naar Marrakesh om 06.09,vlucht was goed en op tijd, aardig crew op de vliegtuig, maar van de crew van Transavia balie op Schiphol, ik kan niet hetzelfde zeggen, ze zijn niet goed getraind en ze geven de verkeerde informatie.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig netjes allemaal. Goede bediening. Toiletten waren schoon.
De opstijging en landing waren ook goed.