“Aangename vlucht”
Beoordeling van Transavia

5 weken geleden beoordeeld

De vlucht vertrok op tijd en verliep zeer rustig. Het bedienend personeel was zeer correct en vriendelijk.

1.213 - 1.217 van 65.557 beoordelingen

14 september 2019 beoordeeld

Transavia vliegt bijna altijd op tijd. Ook veranderen de vliegtijden na de boeking zelden of nooit. Genoeg beenruimte in het vliegtuig voor een korte vlucht. Vriendelijke stewards en stewardessen.

14 september 2019 beoordeeld

Ik reside met Transavia naar Marrakesh om 06.09,vlucht was goed en op tijd, aardig crew op de vliegtuig, maar van de crew van Transavia balie op Schiphol, ik kan niet hetzelfde zeggen, ze zijn niet goed getraind en ze geven de verkeerde informatie.

14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig netjes allemaal. Goede bediening. Toiletten waren schoon.
De opstijging en landing waren ook goed.

13 september 2019 beoordeeld

Na ca. 1 uur vertraging door een computercrash bij de verkeersleiding in Frankrijk via een andere route naar Faro gevlogen. Wij werden zeer goed op de hoogte gehouden door de gezagvoerder betreft de vertragingen en de vele tijdwijzigingen om ons op de snelste manier in Faro te krijgen. Alle lof voor captain, co-piloot en cabin crew