“De geboekte vliegtijden bij Transavia wijzigen zelden of nooit.”
Beoordeling van Transavia

4 weken geleden beoordeeld

Transavia vliegt bijna altijd op tijd. Ook veranderen de vliegtijden na de boeking zelden of nooit. Genoeg beenruimte in het vliegtuig voor een korte vlucht. Vriendelijke stewards en stewardessen.

1.103 - 1.107 van 65.282 beoordelingen

4 weken geleden beoordeeld

Ik reside met Transavia naar Marrakesh om 06.09,vlucht was goed en op tijd, aardig crew op de vliegtuig, maar van de crew van Transavia balie op Schiphol, ik kan niet hetzelfde zeggen, ze zijn niet goed getraind en ze geven de verkeerde informatie.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig netjes allemaal. Goede bediening. Toiletten waren schoon.
De opstijging en landing waren ook goed.

4 weken geleden beoordeeld

Na ca. 1 uur vertraging door een computercrash bij de verkeersleiding in Frankrijk via een andere route naar Faro gevlogen. Wij werden zeer goed op de hoogte gehouden door de gezagvoerder betreft de vertragingen en de vele tijdwijzigingen om ons op de snelste manier in Faro te krijgen. Alle lof voor captain, co-piloot en cabin crew

Prima vlucht.
Terug weg veel huilende kinderen wat tot irritatie leed.
De piloot konden wij hierdoor niet verstaan.