“Goede vlucht, leuke personeel”
Beoordeling van Transavia

5 weken geleden beoordeeld

Ik reside met Transavia naar Marrakesh om 06.09,vlucht was goed en op tijd, aardig crew op de vliegtuig, maar van de crew van Transavia balie op Schiphol, ik kan niet hetzelfde zeggen, ze zijn niet goed getraind en ze geven de verkeerde informatie.

1.164 - 1.168 van 65.441 beoordelingen

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Keurig netjes allemaal. Goede bediening. Toiletten waren schoon.
De opstijging en landing waren ook goed.

5 weken geleden beoordeeld

Na ca. 1 uur vertraging door een computercrash bij de verkeersleiding in Frankrijk via een andere route naar Faro gevlogen. Wij werden zeer goed op de hoogte gehouden door de gezagvoerder betreft de vertragingen en de vele tijdwijzigingen om ons op de snelste manier in Faro te krijgen. Alle lof voor captain, co-piloot en cabin crew

• Entertainment tijdens de vlucht

Prima vlucht.
Terug weg veel huilende kinderen wat tot irritatie leed.
De piloot konden wij hierdoor niet verstaan.

• Entertainment tijdens de vlucht
5 weken geleden beoordeeld

Vlucht op zich ok, zitplaats erg krap. Volgens de website mogen corpulente mensen niet aan de nooduitgang maar wat is corpulent??? Met een lengte van 192 cm , brede schouders en een biertonnetje durfde ik het niet aan om bij de nooduitgang te reserveren. Het gevolg is dat ik na 1 week nog met pijnlijke knieen zit. Bij navraag aan de Crew wat zij onder corpulent begrijpen kreeg ik als antwoord dat zolang de veiligheidsriem zonder verlengstuk past het toegestaan is aan de nooduitgang te zitten. Pfff, een pak van mijn hart, volgende keer dus reserveren aan de nooduitgang wat bij andere maatschappijen overigens nooit een probleem geweest is!