“Goede vlucht”
Beoordeling van Transavia

13 september 2019 beoordeeld

Na ca. 1 uur vertraging door een computercrash bij de verkeersleiding in Frankrijk via een andere route naar Faro gevlogen. Wij werden zeer goed op de hoogte gehouden door de gezagvoerder betreft de vertragingen en de vele tijdwijzigingen om ons op de snelste manier in Faro te krijgen. Alle lof voor captain, co-piloot en cabin crew

• Entertainment tijdens de vlucht

1.295 - 1.299 van 65.736 beoordelingen

Prima vlucht.
Terug weg veel huilende kinderen wat tot irritatie leed.
De piloot konden wij hierdoor niet verstaan.

• Entertainment tijdens de vlucht
13 september 2019 beoordeeld

Vlucht op zich ok, zitplaats erg krap. Volgens de website mogen corpulente mensen niet aan de nooduitgang maar wat is corpulent??? Met een lengte van 192 cm , brede schouders en een biertonnetje durfde ik het niet aan om bij de nooduitgang te reserveren. Het gevolg is dat ik na 1 week nog met pijnlijke knieen zit. Bij navraag aan de Crew wat zij onder corpulent begrijpen kreeg ik als antwoord dat zolang de veiligheidsriem zonder verlengstuk past het toegestaan is aan de nooduitgang te zitten. Pfff, een pak van mijn hart, volgende keer dus reserveren aan de nooduitgang wat bij andere maatschappijen overigens nooit een probleem geweest is!

13 september 2019 beoordeeld

De service van Transavia is altijd van uitstekende kwaliteit en door uitstekende professionals. We reizen altijd met Transavia als eerste keuze.

13 september 2019 beoordeeld

Gewoon regelmatig rekening mee houden dat je maar met een charter vliegt en niet met een lijnvlucht, want bij beide vluchten zat vertraging van ongeveer 1 uur en dat blijft altijd jammer...maar goed , verder alles prima geregeld, de online incheck is ook geweldig, de update over de vertraging zou uren eerder mogen verschijnen op je telefoon, dan kun je daar op voorhand al rekening mee houden en niet pas op het vliegveld zelf, maar goed, toch nog steeds voor herhaling vatbaar ,vliegen met transavia