Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Prima service, rij 9 naast motor prima plek”
Beoordeling van Transavia


1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets te laat vertrokken maar prima vlucht. Geen lawaai en hektiek aan boord, prima service. Transavia prima voor 2-3 uurtjes vliegen.

Persoonlijk vind ik de wijzigingskosten bij een vlucht niet in verhouding staan met de echte kosten of een nieuwe reis boeken. Hier mag Transavia in hun beleid rekening mee houden.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Bornpgj
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (39.359)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1.749 - 1.753 van 39.358 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld

In het toestel is alles ok, maar het inchecken van bagage is een drama, bijna 1,5 uur dan sturen ze je naar een andere hal op 500 m lopen voor de veiligheid check en daarna naar b84 weer 700 m verder SERVICE 0,0

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Jacobus V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Bagage afhandeling gaat snel. Vliegen via Rotterdam is veel rustiger en relaxter dan van Schiphol. Je bent ook veel sneller door de douane heen. Vriendelijk personeel.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank josvandiessen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

iets te weinig ruimte, beetje armzalig dat je zelfs de koffie moet kopen, maar ja eigen schuld. :) Je gaat tenslotte voor de goedkoopte

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank LeovanHorssen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht vertrageng gehad en als je wat aan transavia vraagt dan andwoorden ze helemaal niet niet goed geholpen epp werkt ook niet vertragingen worden pas door gegeven als je bijna weer bent geland ik ben er niet tevreden mee

Bedank teunis k
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.