“Contact tussen mij en transavia via de app”
Beoordeling van Transavia

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht vertrageng gehad en als je wat aan transavia vraagt dan andwoorden ze helemaal niet niet goed geholpen epp werkt ook niet vertragingen worden pas door gegeven als je bijna weer bent geland ik ben er niet tevreden mee

Transavia-WebCare, webcare agent van Transavia, reageerde op deze beoordelingGereageerd vandaag

Beste Teunis, wat vervelend om te horen dat je een minder leuke ervaring hebt gehad. Het is een bekend probleem dat de Mijn Transavia-applicatie niet goed werkt, er wordt gekeken hoe de functionaliteit van de applicatie verbetert kan worden. Hopelijk kunnen we je in de toekomst aan boord verwelken en er voor zorgen dat de ervaring veel beter zal zijn dan dat je deze keer gehad hebt... Hartelijke groeten, Jane- Webcare Team

2.359 - 2.363 van 41.017 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld

Transavia is altijd goed. Prima prijs kwaliteit verhouding. Leuk personeel, vriendelijk behulpzaam en je wordt goed op de hoogte gehouden door de gezagvoerder.

• Eten en drinken
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima vlucht en fijne week Valencia gehad. Aanrader om fiets te huren bij Valencia bike en alle highlights te bezoeken vanuit het Turia park waar je heerlijk veilig fietst.

1 juni 2018 beoordeeld

Een mooie en snelle vlucht. Geen enkele opmerking. We gingen op tijd weg en kwamen 10 minuten te vroeg aan.....

• Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
1 juni 2018 beoordeeld

Prettige vluchten gehad van Eindhoven naar Athene en andersom. Alleen op de terugweg meer dan een uur vertraging gehad.

• Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)