Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Vlucht”
Beoordeling van Transavia


1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vluchten gingen goed. Voor alle consumpties betaal je, dat is bekend. Terugvlucht had vertraging, weer voldoende info over gegeven.

Bedank Carolinesadvies
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (41.374)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

2.535 - 2.539 van 41.374 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld

De vluchten waren OK.

Helaas is Rotterdam airport nu een zooitje met zeer slechte taxi service.
Waarom klanten die van openbaar vervoer gebruik maken , een taxi , ver weg van in- en uitgang moeten lopen met hun bagage. Dit in hitte, regen etc. Taxi chauffeurs helemaal niet blij.Klanten niet blij. Geen STA balie.
Neem een voorbeeld aan Schiphol!!!!!!!!!

Geen reclame voor Rotterdam, moet B&W op ingrijpen.

In Montpellier bij vertrek naar platform gejaagd en daar nog ruim 30 minuten in warmte en wind buiten moeten staan. Klanten in de hal laten wachten zolang niet ingestapt kan worden schijnt heel moeilijk te zijn........Ongelooflijk.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank AdrianHolland
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Lange wachttijd bij inchecken, korte onboard tijd, ca 15 minuten voor tijd werd de gate nummer aangegeven en moesten direct onboarden wat hier en daar stress opleverde bij personeel en passagiers

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank jrfdejonge
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Alles prima verlopen, maar zeer weinig beenruimte! Echt krap... Wel twee maal vertraging gehad, maar daar kon Transavia niets aan doen.
Vlieghaven Rotterdam is aangenaam.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Kristienhellemans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de vlucht van 27 mei 2018 (welke overigens ruim een uur vertraging had) waarbij we om 20.00 uur op Schiphol aankwamen had onvoldoende eten aan boord. Sauzijnbroodjes en broodjes kip waren op. Waarschijnlijk een bezuiniging, om geen onverkocht eten te moeten weg gooien maar men vergeet dat mensen op zo n vlucht wat willen eten. Dat is m.i. een verkeerde bezuiniging. Verder een prima vlucht met een vrolijke piloot die ons goed op de hoogte bracht van situaties.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Hanny K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.