Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“?”
Beoordeling van Transavia


1 juni 2018 beoordeeld

Alles prima verlopen, maar zeer weinig beenruimte! Echt krap... Wel twee maal vertraging gehad, maar daar kon Transavia niets aan doen.
Vlieghaven Rotterdam is aangenaam.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Kristienhellemans
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (43.412)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

3.437 - 3.441 van 43.412 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de vlucht van 27 mei 2018 (welke overigens ruim een uur vertraging had) waarbij we om 20.00 uur op Schiphol aankwamen had onvoldoende eten aan boord. Sauzijnbroodjes en broodjes kip waren op. Waarschijnlijk een bezuiniging, om geen onverkocht eten te moeten weg gooien maar men vergeet dat mensen op zo n vlucht wat willen eten. Dat is m.i. een verkeerde bezuiniging. Verder een prima vlucht met een vrolijke piloot die ons goed op de hoogte bracht van situaties.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
Bedank Hanny K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Gebruikelijke chaos op het buitenstation: geen informatie, geen preboarding voor slecht ter been zijnden, vieze wachtruimtes.

Bedank Fred P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Op de heenreis had had ik ik een defecte stoel aan het raam. Hij kon niet in de normale positie worden gezet omdat de rugleuning niet vat zat, kortom als ik achterover leunde had ik een ligstoel. Ik heb er melding van gemaakt bij het personeel. Gelukkig was de stoel naast mij leeg en kon ik daar plaatsnemen. Terugvlucht was zonder problemen. Ik ga er vanuit dat dit een incident was. Normaliter altijd tevreden.

Bedank Storklaan12
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zware vertraging
in Adam moeten landen want Eindhoven gesloten
geen transfer Adam naar Eindhoven
'trek je plan' werd er gemeld
265€ taxi betaald!!

Bedank Miguelle R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.