“?”
Beoordeling van Transavia

1 juni 2018 beoordeeld

Alles prima verlopen, maar zeer weinig beenruimte! Echt krap... Wel twee maal vertraging gehad, maar daar kon Transavia niets aan doen.
Vlieghaven Rotterdam is aangenaam.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)

3.437 - 3.441 van 43.412 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de vlucht van 27 mei 2018 (welke overigens ruim een uur vertraging had) waarbij we om 20.00 uur op Schiphol aankwamen had onvoldoende eten aan boord. Sauzijnbroodjes en broodjes kip waren op. Waarschijnlijk een bezuiniging, om geen onverkocht eten te moeten weg gooien maar men vergeet dat mensen op zo n vlucht wat willen eten. Dat is m.i. een verkeerde bezuiniging. Verder een prima vlucht met een vrolijke piloot die ons goed op de hoogte bracht van situaties.

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
1 juni 2018 beoordeeld

Gebruikelijke chaos op het buitenstation: geen informatie, geen preboarding voor slecht ter been zijnden, vieze wachtruimtes.

1 juni 2018 beoordeeld

Op de heenreis had had ik ik een defecte stoel aan het raam. Hij kon niet in de normale positie worden gezet omdat de rugleuning niet vat zat, kortom als ik achterover leunde had ik een ligstoel. Ik heb er melding van gemaakt bij het personeel. Gelukkig was de stoel naast mij leeg en kon ik daar plaatsnemen. Terugvlucht was zonder problemen. Ik ga er vanuit dat dit een incident was. Normaliter altijd tevreden.

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zware vertraging
in Adam moeten landen want Eindhoven gesloten
geen transfer Adam naar Eindhoven
'trek je plan' werd er gemeld
265€ taxi betaald!!