“Heenvlucht had ik een defecte stoel!”
Beoordeling van Transavia

1 juni 2018 beoordeeld

Op de heenreis had had ik ik een defecte stoel aan het raam. Hij kon niet in de normale positie worden gezet omdat de rugleuning niet vat zat, kortom als ik achterover leunde had ik een ligstoel. Ik heb er melding van gemaakt bij het personeel. Gelukkig was de stoel naast mij leeg en kon ik daar plaatsnemen. Terugvlucht was zonder problemen. Ik ga er vanuit dat dit een incident was. Normaliter altijd tevreden.

3.264 - 3.268 van 42.996 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zware vertraging
in Adam moeten landen want Eindhoven gesloten
geen transfer Adam naar Eindhoven
'trek je plan' werd er gemeld
265€ taxi betaald!!

1 juni 2018 beoordeeld

Prima vlucht afhandeling bij terug komst van bagage kan sneller. Parking bij rotterdam is uitstekend en daarom transavia gekozen

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1 juni 2018 beoordeeld

Slechte communicatie, chaos aan boord. niet naar eindbestemming gebracht maar naar Amsterdam, alwaar geen vervoer was geregeld. Inmiddels 2x een mail gestuurd voor compensatie ( wnat meer dan 3 uur vertraging) maar nog geen reactie.
waardeloos

• Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
1 juni 2018 beoordeeld

Beenruimte was zelfs zo weinig dat ik niet eens normaal kon zitten. Dieptepunt!

Transavia hoort nu met WizzAir tot de slehtste in de markt.