Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Heenvlucht had ik een defecte stoel!”
Beoordeling van Transavia


1 juni 2018 beoordeeld

Op de heenreis had had ik ik een defecte stoel aan het raam. Hij kon niet in de normale positie worden gezet omdat de rugleuning niet vat zat, kortom als ik achterover leunde had ik een ligstoel. Ik heb er melding van gemaakt bij het personeel. Gelukkig was de stoel naast mij leeg en kon ik daar plaatsnemen. Terugvlucht was zonder problemen. Ik ga er vanuit dat dit een incident was. Normaliter altijd tevreden.

Datum van reis: mei 2018
Bedank vincentsG6630M
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (47.520)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

4.954 - 4.958 van 47.520 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zware vertraging
in Adam moeten landen want Eindhoven gesloten
geen transfer Adam naar Eindhoven
'trek je plan' werd er gemeld
265€ taxi betaald!!

Datum van reis: mei 2018
Bedank Miguelle R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Prima vlucht afhandeling bij terug komst van bagage kan sneller. Parking bij rotterdam is uitstekend en daarom transavia gekozen

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank DaviddeM
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Slechte communicatie, chaos aan boord. niet naar eindbestemming gebracht maar naar Amsterdam, alwaar geen vervoer was geregeld. Inmiddels 2x een mail gestuurd voor compensatie ( wnat meer dan 3 uur vertraging) maar nog geen reactie.
waardeloos

Datum van reis: mei 2018
    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank annemarieke23
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Beenruimte was zelfs zo weinig dat ik niet eens normaal kon zitten. Dieptepunt!

Transavia hoort nu met WizzAir tot de slehtste in de markt.

Datum van reis: mei 2018
1  Bedank MennoNLAmsterdam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.