Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“landing andere luchthaven”
Beoordeling van Transavia


1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

zware vertraging
in Adam moeten landen want Eindhoven gesloten
geen transfer Adam naar Eindhoven
'trek je plan' werd er gemeld
265€ taxi betaald!!

Bedank Miguelle R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (39.203)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

1.708 - 1.712 van 39.204 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld

Prima vlucht afhandeling bij terug komst van bagage kan sneller. Parking bij rotterdam is uitstekend en daarom transavia gekozen

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Beenruimte
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank david d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Slechte communicatie, chaos aan boord. niet naar eindbestemming gebracht maar naar Amsterdam, alwaar geen vervoer was geregeld. Inmiddels 2x een mail gestuurd voor compensatie ( wnat meer dan 3 uur vertraging) maar nog geen reactie.
waardeloos

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank annemarieke23
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2018 beoordeeld

Beenruimte was zelfs zo weinig dat ik niet eens normaal kon zitten. Dieptepunt!

Transavia hoort nu met WizzAir tot de slehtste in de markt.

1  Bedank MarkNLAmsterdam
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 mei 2018 beoordeeld

Ondank`s dat die 2x vetrang had iheb ik het geheel niet onprettig ervaren, dus de volgen dekeer op tijd.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank HJE H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.