“prima”
Beoordeling van Transavia

1 juni 2018 beoordeeld

Prima vlucht afhandeling bij terug komst van bagage kan sneller. Parking bij rotterdam is uitstekend en daarom transavia gekozen

2.357 - 2.361 van 40.960 beoordelingen

1 juni 2018 beoordeeld

Slechte communicatie, chaos aan boord. niet naar eindbestemming gebracht maar naar Amsterdam, alwaar geen vervoer was geregeld. Inmiddels 2x een mail gestuurd voor compensatie ( wnat meer dan 3 uur vertraging) maar nog geen reactie.
waardeloos

1 juni 2018 beoordeeld

Beenruimte was zelfs zo weinig dat ik niet eens normaal kon zitten. Dieptepunt!

Transavia hoort nu met WizzAir tot de slehtste in de markt.

31 mei 2018 beoordeeld

Ondank`s dat die 2x vetrang had iheb ik het geheel niet onprettig ervaren, dus de volgen dekeer op tijd.

31 mei 2018 beoordeeld

Een goed onderdeel van KLM-air France met Lowe budget tarieven (nog steeds) tegen redelijke tarieven) kan vliegen minpunt van (mijn) transavia is dat zij de vluchten van Amsterdam Berlijn niet meer doen DE PLUS dat heeft eysyjet meteen op in gegrepen dus geen KLM-air France-Lufthansa prijsen maar vliegen voor €80 of €110 retour de tip van mij kijk ook eens bij rayanair niet mijn maatschapij het zelfde met vuling (iberia) maar toch leuk om even te kijken