“Beenruimte wordt ieder jaar minder”
Beoordeling van Transavia

1 juni 2018 beoordeeld

Beenruimte was zelfs zo weinig dat ik niet eens normaal kon zitten. Dieptepunt!

Transavia hoort nu met WizzAir tot de slehtste in de markt.

2.467 - 2.471 van 41.205 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

Ondank`s dat die 2x vetrang had iheb ik het geheel niet onprettig ervaren, dus de volgen dekeer op tijd.

31 mei 2018 beoordeeld

Een goed onderdeel van KLM-air France met Lowe budget tarieven (nog steeds) tegen redelijke tarieven) kan vliegen minpunt van (mijn) transavia is dat zij de vluchten van Amsterdam Berlijn niet meer doen DE PLUS dat heeft eysyjet meteen op in gegrepen dus geen KLM-air France-Lufthansa prijsen maar vliegen voor €80 of €110 retour de tip van mij kijk ook eens bij rayanair niet mijn maatschapij het zelfde met vuling (iberia) maar toch leuk om even te kijken

31 mei 2018 beoordeeld

fijne maatschappij om mee te vliegen niet duur maar we goede service en vanaf Rotterdam vliegen is erg fijn en praktisch.

31 mei 2018 beoordeeld

Niets dan lof voor het personeel en de bediening aan boord van het Transaviavliegtuig. Het inchecken op Heraklion vonden wij echt een drama en voorhistorisch inefficient. Eén balie open voor het inchecken van 2 vluchten, dat kunnen ze ECHT niet maken! Ze moeten daar in Griekenland maar eens gaan leren wat efficient werken is. Eerst inchecken en dan opnieuw in een rij gaan staan om je koffer te laten scannen, dat moet anders kunnen.