“zeer goed”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld

Een goed onderdeel van KLM-air France met Lowe budget tarieven (nog steeds) tegen redelijke tarieven) kan vliegen minpunt van (mijn) transavia is dat zij de vluchten van Amsterdam Berlijn niet meer doen DE PLUS dat heeft eysyjet meteen op in gegrepen dus geen KLM-air France-Lufthansa prijsen maar vliegen voor €80 of €110 retour de tip van mij kijk ook eens bij rayanair niet mijn maatschapij het zelfde met vuling (iberia) maar toch leuk om even te kijken

3.267 - 3.271 van 42.988 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

fijne maatschappij om mee te vliegen niet duur maar we goede service en vanaf Rotterdam vliegen is erg fijn en praktisch.

31 mei 2018 beoordeeld

Niets dan lof voor het personeel en de bediening aan boord van het Transaviavliegtuig. Het inchecken op Heraklion vonden wij echt een drama en voorhistorisch inefficient. Eén balie open voor het inchecken van 2 vluchten, dat kunnen ze ECHT niet maken! Ze moeten daar in Griekenland maar eens gaan leren wat efficient werken is. Eerst inchecken en dan opnieuw in een rij gaan staan om je koffer te laten scannen, dat moet anders kunnen.

31 mei 2018 beoordeeld

personeel was vriendelijkl. Boarden ging snel en zowel op heen als terugreis geen vertraging maar keurig op tijd vertrokken

31 mei 2018 beoordeeld

Goede vlucht gehad. Catering aan boord vrij prijzig. Cabine personeel zeer vriendelijk.
Prijs vlucht / kwaliteit goed.