Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Het inchecken op Heraklion kan STUKKEN klantvriendelijker en efficiënter!”
Beoordeling van Transavia


31 mei 2018 beoordeeld

Niets dan lof voor het personeel en de bediening aan boord van het Transaviavliegtuig. Het inchecken op Heraklion vonden wij echt een drama en voorhistorisch inefficient. Eén balie open voor het inchecken van 2 vluchten, dat kunnen ze ECHT niet maken! Ze moeten daar in Griekenland maar eens gaan leren wat efficient werken is. Eerst inchecken en dan opnieuw in een rij gaan staan om je koffer te laten scannen, dat moet anders kunnen.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Wim_Regtien_1952
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Schrijf een beoordelingBeoordelingen (41.374)
Waardering van reizigers
Type reiziger
Tijd van het jaar
Taal
  • Meer talen

2.549 - 2.553 van 41.374 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

personeel was vriendelijkl. Boarden ging snel en zowel op heen als terugreis geen vertraging maar keurig op tijd vertrokken

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Anita W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 mei 2018 beoordeeld

Goede vlucht gehad. Catering aan boord vrij prijzig. Cabine personeel zeer vriendelijk.
Prijs vlucht / kwaliteit goed.

Bedank Hans R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 mei 2018 beoordeeld

Zoals gebruikelijk een keurige vlucht met goed personeel aan boord. Bij vertrek vertraging door stakende luchtverkeersleiders maar onderweg wat tijd ingehaald.

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Simon v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 mei 2018 beoordeeld

Vlucht volgens tijdschema! Een standaard vlucht met de "low price" operator Transavia met bijpassend "low price" service level! Relatief was onze vlucht niet echt goedkoop maar daar hebben we dan ook voor gekozen. Je kunt niet alttijd voor een dubbeltje op de 1ste rang zitten!!

    • Zitcomfort
    • Klantenservice (bijv. houding, zorg, behulpzaamheid)
    • Hygiëne
    • Eten en drinken
    • Beenruimte
    • Entertainment tijdens de vlucht (wifi, tv, films)
    • Prijs-kwaliteitverhouding
    • Inchecken en instappen (bijv. efficiëntie, service bij gate)
Bedank Guido i
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.