“Prima vlucht”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld

Goede vlucht gehad. Catering aan boord vrij prijzig. Cabine personeel zeer vriendelijk.
Prijs vlucht / kwaliteit goed.

4.549 - 4.553 van 46.243 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

Zoals gebruikelijk een keurige vlucht met goed personeel aan boord. Bij vertrek vertraging door stakende luchtverkeersleiders maar onderweg wat tijd ingehaald.

31 mei 2018 beoordeeld

Vlucht volgens tijdschema! Een standaard vlucht met de "low price" operator Transavia met bijpassend "low price" service level! Relatief was onze vlucht niet echt goedkoop maar daar hebben we dan ook voor gekozen. Je kunt niet alttijd voor een dubbeltje op de 1ste rang zitten!!

31 mei 2018 beoordeeld

De vlucht zou zijn om 20:05 uur, dus ik was om 18:00 uur op het vliegveld aanwezig.
Maar de vlucht was vertraagd, en vertrok nu pas om 22:30 uur.
Daardoor heb ik 4:30 uur moeten wachten.
Als ik nou een bericht had gekregen dat de vlucht vertraagd was, had ik later van huis kunnen gaan, daarbij was er ook niet genoeg eten aan boord.
Dit was een vreselijke ervaring, ik hoop het niet nog eens mee te maken.

31 mei 2018 beoordeeld

Goede piloot zachte landing vriendelijk personeel snel ingestapt door de mensen en snel kunnen vertrekken zeer belangrijk