“Rustige en op tijd vlucht”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld

Vlucht volgens tijdschema! Een standaard vlucht met de "low price" operator Transavia met bijpassend "low price" service level! Relatief was onze vlucht niet echt goedkoop maar daar hebben we dan ook voor gekozen. Je kunt niet alttijd voor een dubbeltje op de 1ste rang zitten!!

3.354 - 3.358 van 43.189 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

De vlucht zou zijn om 20:05 uur, dus ik was om 18:00 uur op het vliegveld aanwezig.
Maar de vlucht was vertraagd, en vertrok nu pas om 22:30 uur.
Daardoor heb ik 4:30 uur moeten wachten.
Als ik nou een bericht had gekregen dat de vlucht vertraagd was, had ik later van huis kunnen gaan, daarbij was er ook niet genoeg eten aan boord.
Dit was een vreselijke ervaring, ik hoop het niet nog eens mee te maken.

31 mei 2018 beoordeeld

Goede piloot zachte landing vriendelijk personeel snel ingestapt door de mensen en snel kunnen vertrekken zeer belangrijk

31 mei 2018 beoordeeld

Op tijd vertrokken en vriendelijk personeel. Goede vlucht en op tijd geland. Normale vlucht dus verder geen bijzonderheden.

31 mei 2018 beoordeeld

Verschrikkelijk krap ,zeker met 3 passagiers naast elkaar.Terugweg met 2 passagiers op 3 stoelen ,moest schuin gaan liggen om je benen te strekken.Overweeg om voortaan met een andere maatschappij te gaan vliegen en dan maar desnoods iets meer te betalen (moet geen honderden euro's meer worden)