“Urenlange vertraging en geen eten aan boord”
Beoordeling van Transavia

31 mei 2018 beoordeeld

De vlucht zou zijn om 20:05 uur, dus ik was om 18:00 uur op het vliegveld aanwezig.
Maar de vlucht was vertraagd, en vertrok nu pas om 22:30 uur.
Daardoor heb ik 4:30 uur moeten wachten.
Als ik nou een bericht had gekregen dat de vlucht vertraagd was, had ik later van huis kunnen gaan, daarbij was er ook niet genoeg eten aan boord.
Dit was een vreselijke ervaring, ik hoop het niet nog eens mee te maken.

3.286 - 3.290 van 43.019 beoordelingen

31 mei 2018 beoordeeld

Goede piloot zachte landing vriendelijk personeel snel ingestapt door de mensen en snel kunnen vertrekken zeer belangrijk

31 mei 2018 beoordeeld

Op tijd vertrokken en vriendelijk personeel. Goede vlucht en op tijd geland. Normale vlucht dus verder geen bijzonderheden.

31 mei 2018 beoordeeld

Verschrikkelijk krap ,zeker met 3 passagiers naast elkaar.Terugweg met 2 passagiers op 3 stoelen ,moest schuin gaan liggen om je benen te strekken.Overweeg om voortaan met een andere maatschappij te gaan vliegen en dan maar desnoods iets meer te betalen (moet geen honderden euro's meer worden)

31 mei 2018 beoordeeld

Late vlucht met Transavia betekend meestal vertraging, ook nu weer 2 uur. De opgewektheid en vriendelijkheid van de bemanning maakt dit goed. Prettige vlucht gehad.